14 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mijke95
Niet meegemaakt, maar als je overtijd blijft test dan over 2/3 dagen nog ee ...
Haha ik kon het niet laten vanmorgen… bleef wit dus ik ga ik er maar vanuit dat de menstruatie 1 deze dagen komt want ik ben al 2 dagen overtijd, dan zul je wel iets moeten zien lijkt me
2 jaar geleden
Reactie op tessa0193
Haha ik kon het niet laten vanmorgen… bleef wit dus ik ga ik er maar vanuit ...
Ik ben zelf ook 2 dagen overtijd. Heb gisteren een early test van clear blue gedaan was negatief net ochtend urine vervolgens gerend naar de action en early test gehaald en idd een hele lichte streep. De andere clear blue test geprobeerd met zelfse urine geen streep.
Was bij me vorige zwangerschap ook. Het was zichtbaar op de test van action maar niet die van clear blue dus het zegt niks
2 jaar geleden
Reactie op Htcm
Ik ben zelf ook 2 dagen overtijd. Heb gisteren een early test van clear blu ...
Ah echt wat toevallig, irritant he die onzekerheid! de Kruidvat blijft bij mij spier wit… en de streep van de early action test blijft wel in m’n hoofd spoken hihi , zelf denk ik dan wel eerder dat het een indroger is ( ook al zag ik hem binnen de 5 min ) 🤷♀️
Succes!!!
2 jaar geleden
Bij mij blijft die van de Action ook erg licht hoor. Met name aan het begin.
2 jaar geleden
Ik heb 3 dagen voor menstruatie een test gedaan van de action en zag een heel miniscuul twijfelachtige klein streepje, dus meteen een clearblue gehaald en die gaf aan zwanger 1-2. Voor de gein vanochtend weer met de action test gedaan (2 dagen later) en gaf nu een licht, maar wel duidelijker streepje.