14 Reacties

2 jaar geleden

Niet meegemaakt, maar als je overtijd blijft test dan over 2/3 dagen nog eens :)

2 jaar geleden

Ik heb op 9 DOP met action early test getest met ochtendurine, was zo licht dat ik het alleen onder een bepaalde hoek kon zien. Volgende dag met ochtendurine zag je de streep veel beter. Dus test morgenochtend met je ochtendurine nog een keer!

2 jaar geleden

Reactie op OzzAk

Ik heb op 9 DOP met action early test getest met ochtendurine, was zo licht ...
Moest DPO zijn ipv DOP uiteraard :)

2 jaar geleden

Reactie op Mijke95

Niet meegemaakt, maar als je overtijd blijft test dan over 2/3 dagen nog ee ...
Haha ik kon het niet laten vanmorgen… bleef wit dus ik ga ik er maar vanuit dat de menstruatie 1 deze dagen komt want ik ben al 2 dagen overtijd, dan zul je wel iets moeten zien lijkt me

2 jaar geleden

Reactie op OzzAk

Ik heb op 9 DOP met action early test getest met ochtendurine, was zo licht ...
Ahhh Jaa precies.. ik heb getest maar bleef wit… ben nu 2 dagen overtijd dus ik ga er vanuit dat het niet zo is!

2 jaar geleden

Reactie op tessa0193

Haha ik kon het niet laten vanmorgen… bleef wit dus ik ga ik er maar vanuit ...
Ik ben zelf ook 2 dagen overtijd. Heb gisteren een early test van clear blue gedaan was negatief net ochtend urine vervolgens gerend naar de action en early test gehaald en idd een hele lichte streep. De andere clear blue test geprobeerd met zelfse urine geen streep. Was bij me vorige zwangerschap ook. Het was zichtbaar op de test van action maar niet die van clear blue dus het zegt niks

2 jaar geleden

Reactie op Htcm

Ik ben zelf ook 2 dagen overtijd. Heb gisteren een early test van clear blu ...
Ah echt wat toevallig, irritant he die onzekerheid! de Kruidvat blijft bij mij spier wit… en de streep van de early action test blijft wel in m’n hoofd spoken hihi , zelf denk ik dan wel eerder dat het een indroger is ( ook al zag ik hem binnen de 5 min ) 🤷‍♀️ Succes!!!

2 jaar geleden

Reactie op tessa0193

Ah echt wat toevallig, irritant he die onzekerheid! de Kruidvat blijft bij ...
Jij ook succes ik hoop dat de uitslag naar jou wens is

2 jaar geleden

Bij mij blijft die van de Action ook erg licht hoor. Met name aan het begin.

2 jaar geleden

Morgenochtend nog eens testen met je ochtend urine

2 jaar geleden

Ik vindt de testen van de action niet fijn en erg onduidelijk

2 jaar geleden

Ik raad eigen merk testen van de Etos/Kruidvat aan

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu? Ik had gisteren een positieve test van kv en vanmorgen een negatieve CB. Ben benieuwd hoe het er nu bij jullie voor staat...

2 jaar geleden

Ik heb 3 dagen voor menstruatie een test gedaan van de action en zag een heel miniscuul twijfelachtige klein streepje, dus meteen een clearblue gehaald en die gaf aan zwanger 1-2. Voor de gein vanochtend weer met de action test gedaan (2 dagen later) en gaf nu een licht, maar wel duidelijker streepje.