11 Reacties

vorig jaar
Ik heb een Doomoo voedingskussen. Die is echt heel fijn. Voor nu om mee te slapen. En straks als de baby er is om te gebruiken bij het voeden.

vorig jaar
Ik heb er zelf 2 uitgeprobeerd. Zowel het Litollo U kussen als ik het goed heb en de Doomoo buddy. Bij de Litollo moet ik zeggen dat ik meer steun ervaarde over mijn hele lichaam heen, maar dit is denk ik vooral fijn wanneer je veel last hebt van rug- en bekkenklachten. Ook is het fijn dat je gewoon kan draaien ij het kussen, ipv dat je het kussen moet meenemen bij het draaien. Nadeel is dat het een reusachtig ding is. Zowel mijn vriend als ik hadden daardoor eigenlijk geen slaapcomfort meer. Wij hebben een bed van 160x200, misschien dat het daar aan ligt. De Doomoo buddy is mijn persoonlijke favoriet. Het is een heel stevig kussen vind ik zelf. Je bekken blijven goed stabiel. Iets wat je bij veel kussens niet ziet vind ik. Het is eventjes wennen met meedraaien, maar als je dat eenmaal gewend bent is het een praktisch kussen. Neemt gelukkig ook een stuk minder ruimte in. Beide kussens kunnen gebruikt worden als voedingskussen. Het u kussen is dan weer veel steviger daar in, geeft rond om ondersteuning ook voor jezelf. Hierbij kan je ook veel houdingen aannemen. Ook de Doomoo buddy is prima voor het voeden, maar heeft alleen dat pluspuntje niet. Kortom, wikken en wegen wat voor jouw de belangrijkste punten zijn en daarop je keuzen baseren. 馃槉馃槉

vorig jaar
Ik heb een snoozz voor tussen mijn benen. Maar merkte dat ik ook veel terug op mijn rug kwam te liggen gedurende nacht. Pijn aan zijkanten en lage rugpijn gedurende de nacht.
Ik zag think Natty voorbij komen en dacht ga het gewoon proberen! Ik heb hem nu 2 weken en ik vind het zo fijn! Rol daardoor ook niet meer volledig op mijn rug.
Ik heb daar dus een positieve ervaring mee :)!