6 Reacties

8 maanden geleden

Ik herken wel hetzelfde van mijn zoontje. Hij sliep onrustig door de pijn en huilde ook wel in zijn slaap. Ik had het idee dat hij daardoor gewoon echt minder uitgerust door was. Hier hielp een zetpil voor het slapengaan wel iets maar verder gewoon echt uitzitten helaas :( zo zielig he!

8 maanden geleden

De eerste kiezen vond ik het ergste. Daar was ie echt ziek van. Paracetamol en een koude bijtring is eigenlijk alles wat ik kon doen. Het is echt even bikkelen.

8 maanden geleden

Hey geen tips op dentinox en zetpillen na. Waterijsjes? Maar het staat kn de geboortegroep van augustus 2025 misschien is dit niet de handigste plek voor advies over een kindje aangezien niet iedereen al een kindje heeft ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Sjakie88

Hey geen tips op dentinox en zetpillen na. Waterijsjes? Maar het staat kn ...
Ik weet dat er ook mommy’s zijn die al een kind/kinderen hebben. Mijn vraag is dan ook voor hen ☺️ Op deze manier kunnen we elkaar verder steunen. Bedankt voor je advies :)

8 maanden geleden

Zowel bij onze oudste als huidige jongste hebben we het aangestipt met (bio) appelazijn en sap van een ui. Aten ze wat meer komkommer (verkoelend en het kauwen hielp) Verder droegen/dragen ze een barnsteen armband (met het idee baat het niet, schaadt het niet). Als we het aanstippen waren vergeten, was dat duidelijk te merken aan de kinderen. Meer huilerig, meer moe, meer hangerig, en ga zo maar door.

8 maanden geleden

Hier hielp een barnsteen bandje om de enkel. Sindsdien nauwelijks gemerkt dat er tanden doorkwamen qua pijn. Wel met vingers in de mond zitten.