28 Reacties

8 maanden geleden

Ah wat cool! Was het het waard? Ik twijfel ook om hem tegen die tijd te laten maken.

8 maanden geleden

Ja ik vond het het zeker waard

8 maanden geleden

Ik heb er morgen 1 met 26+2 ook voorliggende placenta. Mijn schoonmoeder weet nog van niets en gaat als verrassing mee. Ze kon er met de 20 weken echo op het laatste moment helaas niet bij zijn vandaar deze verrassing

8 maanden geleden

Reactie op Nooof

Ah wat cool! Was het het waard? Ik twijfel ook om hem tegen die tijd te lat ...
Zeker doen als je kan! Ik vond dat de leukste echo tot nu toe! En ik kijk nog elke dag naar haar snoetje :)

8 maanden geleden

Ik heb ook een voorliggende placenta. Ik wil met 27weken een 3d echo. Wie weet een goed plekje in denhaag?

8 maanden geleden

Ik heb het met 27+0 thuis gedaan met voorliggende placenta en vond het de 140eu echt niet waard. Had ik ook niet verwacht, deed het vooral om de oma's in spe mee te laten kijken en gelukkig vonden zij de 2D beelden ook al heel mooi haha 🥰. Hij lag eerst op z'n buik, kan niemand wat aan doen natuurlijk en na een half uur squats en weet ik het wat draaide die op z'n zij maar lag ie constant met z'n gezicht in de placenta. Daardoor ging ze een soort van fotoshoppen om dat weg te halen maar waren dan de oogkassen ineens ook leeg bijv. Zag er heel eng uit haha. Helaas gaf zij dus geen tweede kans garantie en hebben we nu 2 soort van goede 3D foto's van de zijkant maar ik zal het nooit weer doen haha.

8 maanden geleden

Wij hebben met 26 weken een 3d echo gehad. Mijn placenta ligt bovenop en de kleine lag er precies met zn hoofdje achter, hebben hem wel mooi in beeld gezien, maar gaan het toch met 30 weken opnieuw proberen omdat het beeld dan waarschijnlijk veel mooier en duidelijker zal zijn omdat hij dan waarschijnlijk al met zn hoofdje naar beneden ligt en dus niet achter de placenta kan ‘schuilen’

8 maanden geleden

Reactie op xmoo

Ik heb het met 27+0 thuis gedaan met voorliggende placenta en vond het de 1 ...
140 had ik er ook niet aan uit gegeven, ik hoefde maar €45 te betalen 39 digitale bestanden

8 maanden geleden

Vorige zwangerschap had ik ook mijn placenta aan de voorkant, en zoals je kunt zien kun je met 30 weken zelfs nog een mooi beeld krijgen ☺️. Dit keer weer placenta aan de voorkant en ga het zeker weer doen.

8 maanden geleden

Reactie op Amiamber

Vorige zwangerschap had ik ook mijn placenta aan de voorkant, en zoals je k ...
Dit is de foto haha

8 maanden geleden

Reactie op Ebru.Erbas

Ik heb ook een voorliggende placenta. Ik wil met 27weken een 3d echo. Wie w ...
Before we meet in voorburg. Ook voorliggende placenta hier. dit was met 25.2

8 maanden geleden

Het kan veel goedkoper dan 140 euro! Ik heb 57 betaald voor een normale 3d echo en omdat het niet in 1x goed ging, gingen we die dag net zolang door totdat ze goed lag en we hebben echt mooie fotos eraan overgehouden. Moet je wel naar het noorden. Voor 140 euro kun je net zo goed naar dr pappa gaan die maakt met AI een voorspelling hoe je baby eruit gaat zien en werkt met 4d en 5d echo. Zit in Amsterdam IJburg. Ik was toen met me zusje mee, hij doet heel uitgebreide echo's en neemt de tijd voor je.

8 maanden geleden

Ik ben vorige week geweest met 25.5 weken en helaas lag onze dame in stuit en met beide voeten voor haar gezicht dus we konden niks zien behalve 2 voeten 😂. Nu mogen we einde van de maand terug komen als ik 29.5 weken ben. Dit was volgens de dame van het echo bureau ook beter want ondanks de voorliggende placenta hebben ze dan beter beeld omdat je meer vruchtwater hebt.

8 maanden geleden

Reactie op Simsalabim2014

Ja ik vond het het zeker waard
Ooh 🥰🥰🥰 had je foto’s helemaal niet gezien toen ik gisteren reageerde. Denk dat m’n app niet meewerkte 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Ebru.Erbas

Ik vind kijk es heel fijn! Nu al voor 3 pret echo’s geweest ook een vroege 3d echo afgelopen woensdag!

8 maanden geleden

Reactie op Samanthaxx

Ik vind kijk es heel fijn! Nu al voor 3 pret echo’s geweest ook een vroege ...

8 maanden geleden

Reactie op Ebru.Erbas

Ik zeg ook zeker kijk nou es!!

8 maanden geleden

Reactie op babyjuli20

Before we meet in voorburg. Ook voorliggende placenta hier. dit was met 25. ...
Ah ja daar ben ik vaker geweest. Alleen ze hebben geen plek in de avond. Ik wil niet later dan week 27.

7 maanden geleden

27+6

7 maanden geleden

Reactie op Rcbvdx

27+6
Ik heb nog nooit zon haarscherpe foto gezien, zo duidelijk!