15 Reacties

vorig jaar

En bij h&m veel korting op baby kleding!

vorig jaar

Persoonlijk wacht ik nog tot ik een week of 20 ver ben. Bij mijn eerste zijn we pas begonnen met dingen te kopen toen we het geslacht wisten. 🫢

vorig jaar

Reactie op Sjakie88

Persoonlijk wacht ik nog tot ik een week of 20 ver ben. Bij mijn eerste zij ...
Snap ik! Maar ergens wel fijn om een topic te hebben. Mocht je iets tegenkomen!

8 maanden geleden

Weet iemand of er wel is 1+1 op weleda is? Ik wil daar wat van gaan inslaan maar wacht eigenlijk tot een echte goeie korting…

8 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Weet iemand of er wel is 1+1 op weleda is? Ik wil daar wat van gaan inslaan ...
Ik heb het nog nooit gezien maar als die actie ooit komt, hoor ik het ook heel graag graag. Wij gebruiken dit thuis ook voor de kids maar het is zo duur! De hoogste korting is volgens mij 25% die ik tot nu toe heb gezien.

8 maanden geleden

Ik ga binnenkort naar de DM in Duitsland om daar inkopen te doen (luiers, babydoekjes etc.) scheelt zoveel met hier in Nederland!

8 maanden geleden

Ik zie dit topic maar je hebt dus gewoon een app. Kinderkoopjesjager .. hier staat vaak veel in :)

8 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Weet iemand of er wel is 1+1 op weleda is? Ik wil daar wat van gaan inslaan ...
Etos

8 maanden geleden

Reactie op Tanirika

Kruidvat babytextiel 1 plus 2 gratis! https://www.kruidvat.nl/a/4784201/kr ...
Ik heb op aanraden van diverse vriendinnen/collega’s de sokjes bij Kruidvat gekocht: die schijnen echt top te zijn!

8 maanden geleden

Bij Kruidvat diverse kortingen, ook op vitamines enz.

8 maanden geleden

Ik zag ergens ook nog Pampers staan

8 maanden geleden

Reactie op Frumpie

Ik heb op aanraden van diverse vriendinnen/collega’s de sokjes bij Kruidvat ...
Klopt! Bij mijn zoontje bijna alleen deze sokjes gebruikt. Trappelen ze amper uit. Andere merken hangen snel op half 7 (of kwijt/weg)

5 maanden geleden

Vanmiddag besteld en nu al in huis! Bij plein heel veel pampers aanbiedingen. Omdat ik maatje 1 en 2 al veel heb, vast voor de 3 gegaan. 6pakken a 46 stuks voor 50 euro