9 Reacties

gisteren

Krijgt ze ook al hapjes?

Reactie op berryberry

Krijgt ze ook al hapjes?
Ja, maar dat kreeg ze al ver voor dat ze klachten kreeg. En hebben we de afgelopen week niet meer gedaan

19 uur geleden

Gebruik je dit merk?

19 uur geleden

Ter info

19 uur geleden

Wat lastig, misschien zou je baby voeding op basis van geitenmelk kunnen proberen of een ander babyvoeding merk? Eventueel tijdelijk stoppen met de hapjes, wij doen dit ook als de kleine ziek is omdat ze dan al “ genoeg “ te verwerken heeft. Anders eventueel elk 2 uur kleine beetjes proberen aan te bieden? Misschien tijdelijk een slomere speen tijdens de voeding zodat ze langer de tijd heeft met een kleinere hoeveelheid.

19 uur geleden

Komt nog wat in me op: voed je op de manier zoals ze reflux baby’s voeden? Ik weet dat hier ook nog verschil in zit. Gebruik je zoutoplossing voor de verkoudheid? Kleine lang rechtop na een voeding? En eventueel het bedje iets kantelen, moet je wel even opzoeken hoe je dit veilig doet! Had hier zelf van gehoord toen onze kleine echt snot verkouden was.. Als alles niet helpt gewoon nog een keer aan de bel trekken deze week, dan kijken ze maar nog een keer mee!☺️

Reactie op Hello0987

Gebruik je dit merk?
Wij gebruiken een ander merk! Bedankt voor het meedenken

Reactie op Amber07

Komt nog wat in me op: voed je op de manier zoals ze reflux baby’s voeden? ...
Bedankt voor je fijne tips! Gaan we proberen :)

17 uur geleden

Wat hier hielp; zorgen dat alles zo vrij mogelijk is om te drinken dus neusspray zoutoplossing en wij kregen ook nog andere druppels voorgeschreven. Druppels werkten hier beter dan spray. Daarnaast pijnstilling volgens richtlijn, wij hadden iom de arts nurofen. Werkte super goed en we gaven dit zoveel mogelijk zo’n uurtje voor de fles (kan natuurlijk niet voor elke fles ivm de doseringsrichtlijn, maar het hielp wel op een aantal momenten). Verder heel veel nabijheid en onze dochter heeft vooral ook veel in de draagzak geslapen