12 Reacties
vorig jaar
Ik heb dit gehad bij mijn eerste 2 zwangerschappen, probeer echtwel vocht en dergelijke binnen te houden ik dronk aquarius en at echt kleine maaltijden. Van mijn oudste overgegeven tot 12w en de middelste 22w. Ook van allebei om en bij de 10kg afgevallen. Goed toch? Heeft hier alleen maar voordelen gehad馃槄 want ben ook geen licht gewicht van 50kilo. Nu 3e zw ik voel mij niet zwanger en ik eet alles馃檲 geen overgeven geen misselijkheid niets. De kilos zullen er nu wel aan vliegen :(
vorig jaar
Reactie op Tanya1998
Mag ik eens polsen naar het geslacht van de eerste 2? 馃き
2 meisjes馃槄 maar ze zeggen dat je dit kan zien aan de vorm van de buik het geslacht. Wel mijn eerste was een heel bollige mooie buik dus meisje zoals ze zeggen en de middelste droeg ik echt laag dus bij mij zei dat niets over het geslacht.
Ik hoop nu natuurlijk op een jongen mits ik echt niets van kwaaltjes heb buiten moe zijn maar dit kan ook liggen aan de winter periode.
Ik heb voor het eerst een zomer baby. Mn 2 andere zijn van 7/1/2022 en 27/1/2024.
Nu uitgerekend 27/8/2025 maar ik hoop echt op 17/8/2025! Zou super tof zijn!
vorig jaar
Reactie op Sara kaz
Ik probeer wel in te houden ik zal ook eens aquarius proberen. Eerste 5 wek ...
Kleine maaltijden eten echt! Hielp hier ook wel goed. Ik ben zowizo niet aan medicatie dus die nam ik niet maar ik at ipv 4x/dag ieder uur tot iedere 2uur iets maar echt kleine dingen
vorig jaar
Reactie op Mama van 3鉂わ笍
2 meisjes馃槄 maar ze zeggen dat je dit kan zien aan de vorm van de buik het ...
Ik had van mijn zoon inderdaad ook amper kwaaltjes. En nu opnieuw, wss dus inderdaad terug een zoontje 馃檲 zal eventjes knop omdraaien zijn om mijn droom voor een dochter op te bergen. 馃き
vorig jaar
Reactie op Tanya1998
Ik had van mijn zoon inderdaad ook amper kwaaltjes. En nu opnieuw, wss dus ...
Misschien nog een 3e? ;) hier totaal onverwacht zwanger mn jongste is nog net geen jaar馃槄 maar zal wel lukken!馃グ
Eerlijk ik vondt van 1 naar 2 zwaar maar ze schelen ook maar stipt 2j en 20d maar ze zeggen van 2naar 3 is peanut das maar 1 erbij bij de rest. Wel dat hoop ik allesinds馃槄馃槀
vorig jaar
Reactie op Tanya1998
2 is hier de maximum 馃檲 hier zal er 14 maanden tussen zitten 馃き maar ik rek ...
Ja hier wilden we er ook maar 2 maar is nu wel heel welkom en we hebben er wel de ruimte voor. Mijn partner is zelfstandig dus hij werkt heel veel in de winter begint hij later maar in de zomer vaak weg van 6-19u/19u30.. en ikzelf werk ook bestwel veel uren +-50u per week maar met 3kindjes zal ik ferm verminderen. Misschien dat ik het daarom ookwel zo pittig ervaar want alles valt bijna op mij qua de kindjes in de zomer heb ik 0,0 hulp in de winter kan hij al eens s鈥檕chtends helpen.
14maand is ook niet veel maar zal wel gaan :) als ik zie hoeveel ze aan elkaar hebben ik zou het zo overdoen ookal is het wel pittig. Ik ben 2 en ik zeg nee馃槄 ze is net 3 en gebruikt haar zusje zoals haar pop en de jongste vindt dit alleen maar leuk馃檲馃槄
11 maanden geleden
Ik ben ook afgevallen vanaf 6 weke ongeveer 6 kilo nu 14 weken en terug bijgekomen ik krijg al meer binnen dan voorheen ook veel minder overgeven