60 Reacties

3 maanden geleden

Heeft te maken met het ontgiften van de organen. Zoek maar eens de Chinese orgaanklok op. Einde nacht zijn de darmen aan de beurt :)

3 maanden geleden

Ja hier ook!

3 maanden geleden

En om 5:00 is het koudst van de nacht, misschien kou?

3 maanden geleden

Reactie op Bijnamamavan2enblij

En om 5:00 is het koudst van de nacht, misschien kou?
Nee temperatuur is goed! Onze kamer is ook niet koud

3 maanden geleden

Reactie op esmee021993

Heeft te maken met het ontgiften van de organen. Zoek maar eens de Chinese ...
Oh ga ik eens naar kijken!

3 maanden geleden

Ik geef hem vaak de borst rond 4:30/5:00, en daarna is ie ook altijd onrustig, lijkt ook altijd de darmpjes te zijn!

3 maanden geleden

Bij ons krijgt ze BV (nu 4 weken oud) en ze krijgt om 22.00 laattse voeding. Dan komt ze om 01.00 en 04.00, en dan rond 05.30 uur en is dan onrustig tot 07.30

3 maanden geleden

Reactie op IkkieWatermeloen

Bij ons krijgt ze BV (nu 4 weken oud) en ze krijgt om 22.00 laattse voeding ...
Ik neem haar nu rond 05.30 dan vaak in bed, liggend voeden

3 maanden geleden

Reactie op IkkieWatermeloen

Ik neem haar nu rond 05.30 dan vaak in bed, liggend voeden
Ik geef flesvoeding maar neem hem ook altijd bij ons in bed vanaf 5:00. Dan probeer ik hem nog beetje rustig te krijgen tot 7:00 en dan starten we maar de dag 😅

3 maanden geleden

Hetzelfde hier helaas!

3 maanden geleden

Hier ook. Kijken de darmen inderdaad. Ik hou hem dan lekker bij me in bed.

3 maanden geleden

Bij ons is het kou (ook al is haar lichaamstemperatuur goed en kamer ook niet te koud), als we haar een extra deken geven, slaapt ze weer lekker door.

3 maanden geleden

Reactie op KimRu

Ik geef flesvoeding maar neem hem ook altijd bij ons in bed vanaf 5:00. Dan ...
Ja bij ons ligt ie vanaf 5 uur vaak ook bij mn man op zn borst tot die eruit moet😄

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Veel scheetjes dan ook inderdaad.. Zo jammer ook want die laatste paar uurtjes voordat de dag begint zijn zo fijn. Gaat vanzelf weer over (had m'n eerste ook), alleen wanneer is de vraag haha.

3 maanden geleden

Inbaker slaapzak al geprobeerd?

3 maanden geleden

Reactie op V28

Inbaker slaapzak al geprobeerd?
Ik vond het bij de oudste enorm lastig om af te bouwen dus ik doe het liever niet. Ook omdat hij verder de hele nacht rustig slaapt. Maar ik snap de tip!

3 maanden geleden

Hier hetzelfde.. 8 weken en komt rond 23:00, 2:30, 5:00 en daarna is het rommel - ik slaap niet meer. Heel vervelend :-(

3 maanden geleden

Hier ook!! Ben echt kapot!

3 maanden geleden

Reactie op XXR

Hier hetzelfde.. 8 weken en komt rond 23:00, 2:30, 5:00 en daarna is het ro ...
Duurt het bij jou ook zo lang om na elke voeding de kleine in slaap te krijgen? Ik ben soms wel meer dan een uur bezig..dus slaap gw helemaal niet bijna. Kleine is ook 8 weken. En komt om 19u, 01.00, 3uur, vanaf dan is het drama. Elk half uur eigenlijk....

3 maanden geleden

Reactie op Zon-Laar-Maan

Duurt het bij jou ook zo lang om na elke voeding de kleine in slaap te krij ...
Hier ook… vannacht voor het eerst een stuk beter. Hij is nu 8 weken en 1 dag maar 1,5e week overtijd geboren. Het is zwaar he…