11 Reacties

6 maanden geleden

Ik zou zelf wel de verjaardag van je zoontje gescheiden houden, er zal die tijd al veel aandacht naar de baby gaan en hij verdient zijn eigen moment. Wat je zou kunnen doen is beginnen met een verjaardag en daarna overgaan in de babyborrel, zo combineer je het voor jezelf maar is er eerst wel echt het moment om bij je zoontje stil te staan😊

6 maanden geleden

Haha grappig. Wij hebben gisteren besloten om ook een kraamborrel te vieren. Ik zag een oproep op facebook voor zaalverhuur aan het einde van de straat bij ons. Heerlijk al die drukte in 1x uit huis haha! Mijn man is 10 dagen later jarig dus dan combineren we dit ook! Kan me wel voorstellen dat een kinderverjaardag misschien iets anders is/voelt... zelf zou ik het combineren denk ik want is wel veel. Ligt er ook aan hoe je jezelf voelt na de bevalling en hoe de kleine het doet natuurlijk

6 maanden geleden

Wij hebben idem dito dat probleem! Jongste zoon word 5 25 augustus. Ik wors midden in de bouwvak ingeleid dus veel op vakantie etc. Door corona bij de jongste de eerste weken rustig gehad en vond dat heerlijk! Ik hoop dat ik me snel redelijk fit voel, wij hebben dus ook besloten het in 1 x te doen het is een 3e en alles dubbel op naast het gewone leven wat eind augustus ook weer begint krijg ik al de kriebels van. Alle visite dubbel op niet te doen. Echte naasten komen toch wel en dan gewoon 1 hele dag feest geven.

6 maanden geleden

Ik beval over nog geen 2 weken, mijn zoon is 24 juli jarig, maar wij hebben besloten om morgen zijn 9e verjaardag alvast te vieren met alleen familie, en aan vrienden gevraagd een kaartje te sturen. Nu moet ik zeggen met 2 jaar hebben ze echt nog weinig door, dus of ze nou 1 of 5 kado’s krijgen maakt ze ook niet zo uit. Een babyborrel gaat vaak alleen om baby, denk dat dat voor je 2 jarige wel “verkeerd” uit kan pakken 🫣

6 maanden geleden

Vorig jaar was ik op een combinatie verjaardag van 3 verjaardagen en de baby was 6 weken oud dus die kon ik direct ontmoeten.(Het is een grote familie met allemaal verjaardagen dichtbij elkaar, vandaar) Ik vond dat als visite zijnde echt fijn zo alles in 1x.

6 maanden geleden

Ik zou er persoonlijk voor kiezen om het apart te doen, anders gaat er waarschijnlijk toch heel veel aandacht naar de baby ipv naar jullie zoontje. Ik zou dat echt zijn dag laten zijn.

6 maanden geleden

Ik wil ook graag een kraamfeest geven maar weet nog niet hoe. Mijn zoontje is al 2 geworden en dat gecombineerd met mijn man man en nog een familielid zijn verjaardag. Hij had echt niet door dat anderen ook verjaardag vierden, vond alle cadeautjes en gezelligheid leuk. Ze zijn op die leeftijd nog erg met zichzelf bezig, alles draait om hun.

6 maanden geleden

Ik zou het combineren, gezien het waarschijnlijk (ongeveer) dezelfde aanwezigen zullen zijn? Ik zou wel zijn verjaardag als hoofditem houden, en ernaast “kun je meteen de baby zien”.

6 maanden geleden

Wij gaan geen babyborrel doen maar als onze meid 1jaar wordt dan komt er een groot verjaardagsfeest

6 maanden geleden

Lekker tegelijk doen alles joh!! Heerlijk toch? Zowel voor jou als bezoek! Liefs!

6 maanden geleden

Zelfde dilemma hier! 11 augustus wordt onze zoon gehaald met ene geplande keizersnede. Mijn zoon wordt 29 september 3 jaar. En wij zijn er ook nog niet over uit of we een babyborrel en verjaardag in 1 doen omdat ik mijn oudste zoon een eigen dag gun, aan de andere kant is het wel lekker makkelijk, haha. Dus ik lees graag mee😂 succes!