11 Reacties

6 maanden geleden

Als je er niet goed bij voelt gewoon blijven bellen zou ik zeggen! Weet wel dat het vanaf week 32 meer voet als schuiven dan trappen, maar kan het echt niet voor een ander beoordelen!

6 maanden geleden

Bij mij gaat het ook een beetje op en neer. Sommige dagen superdruk, andere dagen veel kalmer. Ik denk dan altijd dat ie vast moe is van zn feestje van gisteren 😅 zolang ik hem nog wel regelmatig voel durf ik wel te vertrouwen dat het oke is. Maar als je het niet vertrouwt kan je straks nog een keer bellen, of even vragen of ze terugbellen. Heb je ook al rustig op je linkerzij gelegen?

6 maanden geleden

K heb dit ook 1 dag heel veel minder gehad 1,5 week geleden. Ze lag toen anders waardoor ik het minder voelde. Nu is t weer een zware rave party. En anders ziekehuis bellen voor een ctg scan als verloskundige geen tijd heeft! Dan weet je het zeker. Ik heb toen in de avond aan de ctg gelegen

6 maanden geleden

Reactie op RustigeVogel967142

Bij mij gaat het ook een beetje op en neer. Sommige dagen superdruk, andere ...
Ja dat heb ik gisteren gedaan na het telefonisch contact en voel hem dus wel, maar geen rave party die ik de afgelopen weken wel voelde.. Wat het bellen betreft bel ik nu om het half uur, maar normaal gesproken belt de dienstdoende VK terug. Dus even wachten!

6 maanden geleden

Ik kan niet beoordelen wat normaal is en voelt voor jou. Maar vanaf dit termijn wordt het meer schuiven dan echt shoppen en druk zijn. Soms draait de kleine ook en als hij / zij naar de achterkant schopt dan grote kans dat je het niet opmerkt. Vaak helpt even iets kouds drinken

6 maanden geleden

Dank jullie wel voor de tips/reacties! Ondertussen met de VK gesproken en alles lijkt oke! Het ligt idd waarschijnlijk aan ruimtegebrek!

6 maanden geleden

Reactie op GenialeMagnolia538518

Dank jullie wel voor de tips/reacties! Ondertussen met de VK gesproken en a ...
Mocht je je alsnog zorgen maken gewoon weer aan de bel trekken!❤️

6 maanden geleden

Ik ben nu 30+4 en ook sinds deze week echt stukken minder feest daar binnen. Voorheen voelde ik haar ook echt de hele dag door. Maar ik hou me vast aan het stukje van de vk (je moet haar elke dag voelen bewegen nu vanaf 28 weken) en dat is wel het geval. En gisteravond toevallig en vannacht begon het feest weer. Maar bij twijfel wel gewoon bellen met je vk! Hoe is het nu?

6 maanden geleden

Hi! Ik ben nu 35 weken en ik herken heel erg wat je zegt. Vooral rond die 30+ weken had ik het ook dat ik de baby sommige dagen echt elk uur volop voelde bewegen en dan soms 2 dagen achter elkaar heel erg stil, maar wel ‘genoeg’. De verloskundige vertelde mij dat dit kan en dat ze soms de ene dag gewoon meer slapen dan de andere of dat ze dan net richting je rug trappen ipv richting je buik of zij en dan voel je het gewoon stukken minder. Natuurlijk moet je bellen als je je zorgen maakt, maar vanuit mijn ervaring hoort het er soms ook gewoon bij 🤗

6 maanden geleden

Reactie op Muis88

Ik ben nu 30+4 en ook sinds deze week echt stukken minder feest daar binnen ...
Hetzelfde zoals hierboven beschreven! Gisteravond heb ik hem wat harder gevoeld dus daar was ik blij mee! Maar hij is wel echt een stuk rustiger dan voorheen. Het zal wel krapjes worden denk ik dan maar..

6 maanden geleden

Reactie op GenialeMagnolia538518

Hetzelfde zoals hierboven beschreven! Gisteravond heb ik hem wat harder gev ...
Ja, heb ik ook. Zoals eerder benoemd is het vooral schuiven en draaien nu...