5 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van een tweeling nu 19+6 en heb ook nog niks gevoeld. Bovenste ligt de placenta voor en hoog en de onderste achter. Tijdens de 20 weken echo konden ze niet stoppen met bewegen dus daar ligt het niet aan. Dus je bent echt niet de enige hoor. Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap. Ik heb ook een hoger bmi maar ik denk niet dat het daar mee te maken heeft. Aangezien je de eerste kleine bewegingen vaak van binnen voelt En aangezien het de eerste is weet ik ook niet goed wat ik moet voelen.

2 maanden geleden

Ik ben 18+4 met de placenta aan de achterkant en heb nog helemaal niets gevoeld. Heb ook wel aardig wat buikvet, dus misschien dat het daar inderdaad mee te maken heeft 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Hii, Je bent zeker niet de enige! Ik heb hier toevallig 2 dagen terug ook een topic over aangemaakt (18.4 en baby nog niet gevoeld) Ben nu 18.6 en nog steeds niet gevoeld ook

2 maanden geleden

Hier 19+6 en placenta die achter ligt. Slank postuur. En niet heel duidelijk iets gevoeld. Ook zwanger van de eerste.

2 maanden geleden

Herkenbaar, maakt soms ook wel onzeker. Mijn vk gaf aan dat na 20 weken je wel de baby zal gaan voelen en zeker met een eerste kindje. Ik hou mij daar dan maar aan vast maar word er wel ongeduldig van 😝