10 Reacties

17 uur geleden

Misschien dat het een beetje galmt op de badkamer? Dat alles voor hem wat te hard klinkt? Ik zou het anders ook niet goed weten

17 uur geleden

Misschien de badkamer eerst een beetje warm maken of iets minder fel licht?

16 uur geleden

Wat sneu. Vast tijdelijk. Misschien even alleen met een washandje wassen een tijdje? Of misschien kan het badje een keer in de keuken om te kijken of het aan de badkamer ligt?

16 uur geleden

Ik weet niet of jullie kleine al met steun kan zitten? Wij hebben van Sinterklaas 😉 een barstoel gekregen met speelgoed erop. Dit vind die van ons echt geweldig 🥰

14 uur geleden

Die van mij heeft er ook sinds ongeveer week 9 ineens een hekel aan gekregen en we begrijpen niet waarom. Water temperatuur beetje veranderd, ander badje geprobeerd, verschillende tijden qua na wakker worden/voeden etc maar niks helpt.. ik was haar nu maar met een washandje..

14 uur geleden

Bij ons hielp het om de douche iets minder hard te zetten! Hopelijk werkt dit ook voor jullie

13 uur geleden

Ik denk dat het toch met uitkleden te maken heeft. Badkamer is niet echt koud, maar kan misschien nog wel wat warmer. Kan het beneden idd ook nog eens proberen, en anders voorlopig idd een washandje. Wassen hoeft ook geen kwelling te zijn... Zitten lukt hem helaas nog niet!

13 uur geleden

Misschien eens proberen in de gootsteen van de keuken? Niet het meest handige, maar dan heb je een totaal andere locatie en daar zijn nog geen associaties mee. Als je zeker weet dat beneden de temperatuur goed is, het niet galmt, licht goed is, etcetera.

13 uur geleden

Zijn huid is wel ok? Mijn oudste wilde niet meer in bad of douche toen zijn eczeem begon op te spelen. Toen dat verholpen was kon ie weer water verdragen.

13 uur geleden

Reactie op chemkitten

Zijn huid is wel ok? Mijn oudste wilde niet meer in bad of douche toen zijn ...
Lijkt allemaal oke! Alleen drie aardbeivlekjes op zn buik maar die lijken geen klachten te geven. Maar zal t ook even in de gaten houden!