39 Reacties

9 maanden geleden

Rond de 19 week

9 maanden geleden

Ik voel hem sinds een paar dagen! Ben nu 20 weken

9 maanden geleden

Ook ong a 19 week .. maar nu bij 21 weken overduidelijk dan vooral laag, of aan de zijkanten. Mijne ligt nog met benen aan onderkant en kan lekker tegen me blaas aan gaan trappen of liggen. 😅 heerlijk gevoel dat geplop🥰

9 maanden geleden

18 weken

9 maanden geleden

Bij mij helaas nog niks, of nja ik weet ook niet zo goed wat ik moet voelen met de eerste… nu 19+4

9 maanden geleden

Ik voel helaas ook nog niks vandaag 22 weken. Eerste zwangerschap

9 maanden geleden

Ik voelde haar al met 16+4 en heb de placenta ook volledig voor.

9 maanden geleden

Met 21 weken heel lichtjes gevoel, vooral in de avonden is hij aanwezig ☺️

9 maanden geleden

Met 19 weken begon ik hem heel licht te voelen nu 22 weken voel ik hem heel duidelijk bewegen

9 maanden geleden

Rond week 19!🩷

9 maanden geleden

Richting 19 weken begon het af en toe en vanaf 20 weken elke dag 😊

9 maanden geleden

Ik ben nu bijna 21 weken zwanger en voel haar sinds een paar dagen heel duidelijk bewegen! Vooral in de avonden als ik op mijn rug of linker zij lig.

9 maanden geleden

Vanaf 19 weken ineens meerdere keren per dag lichtjes en een week daarna ook al dat mijn man het voelde 🥰

9 maanden geleden

Bij mij rond week 19 ik heb ook mijn placenta voor en is mijn eerste zwangerschap. Het is wel heel verwarrend want dacht dat het mijn darmen waren in het begin maar mijn verloskundige heeft mij doorgegeven dat het echt mijn baby’tje was en nu is het flink wat sterker en voel haar elke dag continu ben 24 weken 🥰

9 maanden geleden

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik heb de kleine in week 17 voor het eerst gevoeld. Sinds week 20 is het ook vanaf de buitenkant te voelen 🩷🧸

9 maanden geleden

Al een paar weken, vanaf week 19-20? Dit is ook de derde:)

9 maanden geleden

Tond 19/20 weken nu 23 weken en voel hem elke dag, soms ook licht te zien aan de buitenkant ook placenta voor, 1e kindje

9 maanden geleden

Sinds vorige week (21weken)

9 maanden geleden

Ik sinds zaterdag (21+1) en daarvoor misschien maar dat weet ik niet zeker. Sinds zaterdagochtend echt duidelijke plopjes

9 maanden geleden

Vanaf 18 weken ongeveer! Nu 20+2 en voel hem elke dag 🥰. Mn vriend voelde hem gisteren zelfs een beetje 🥰. Tweede zwangerschap en vorige zwangerschap had ik ook al de placenta aan de voorkant 🙈