32 Reacties Nieuwste boven Wij hebben de blije doos en de box van Baby-Dump
Kruitvat 😊 zitten echt veel bruikbare dingen in!
Prenatal, babydump, babypark, kruidvat en naif(etos)
Kruidvat en de blije doos via Prenatal
Gisteren babydump opgehaald.
Kruidvat wel de gratis mail ontvangen, maar blijft op 60€ staan vervolgens. En volgens de klantenservice is er een technische storing betreft de babyboxen dus moet later terugbellen/proberen.
Dit is mijn lijstje tot nu toe. X is al aangevraagd.
Gratis baby boxen
- [x] Prenatal
- [x] Kruidvat
- [ ] Plus - tot 2 maanden na bevalling.
- [ ] Zeeman romper
- [ ] Mama cadeau pakket
- [ ] Babypark
- [ ] Etos
- [ ] Hoogvliet
- [ ] Babydump
- [ ] Nutricia
- [ ] Bibliotheek
- [ ] Naif
- [ ] Ouders van nu
- [ ] DM Duitsland
Ik heb alleen die van kruidvat haha, in de rest vond ik veel troep zitten die ik niet ga gebruiken. Met veel dingen krijg je ook allemaal stalk mails😅
Reactie op Emmy95 Ik heb alleen die van kruidvat haha, in de rest vond ik veel troep zitten d ...
Hoe vraag je die aan? Ik kom telkens op dezelfde pagina…
Bij hoeveel weken vragen jullie die babydozen aan? 1e trimester voelt nog zo vroeg, maar stiekem wil ik het wel alvast 😂
Reactie op sjannie22 Hoe vraag je die aan? Ik kom telkens op dezelfde pagina…
Ik heb kruidvat vandaag gebeld omdat ik mijn box niet kon "claimen". Maar er is een storing. Het advies was om een weekje te wachten en het opnieuw proberen.
Reactie op FromTheGoalie Ik heb kruidvat vandaag gebeld omdat ik mijn box niet kon "claimen". Maar e ...
Oooh dan zal het misschien daar aan liggen! Thanks!
Reactie op S.v.D Dit is mijn lijstje tot nu toe. X is al aangevraagd.
Gratis baby boxen
- ...
Goeie lijst wel! 🤣
Gratis baby boxen
- ...
Helemaal top deze lijst! 😂 Die neem ik even over, haha!
Reactie op Emmy95 Ik heb alleen die van kruidvat haha, in de rest vond ik veel troep zitten d ...
Door ‘Ouders van nu’ bleef ik gebeld worden voor een lidmaatschap, ik heb gewoon dat nummer geblokkeerd.
Zijn die boxen alleen bij een eerste zwangerschap of hoe is er controle op?
Reactie op Tamsx Zijn die boxen alleen bij een eerste zwangerschap of hoe is er controle op? ...
Ik heb zowel de kruidvat doos en de blije doos nu opnieuw bij mijn tweede zwangerschap. Had deze ook bij de eerste. Bij beide kon ik een 2e kindje toevoegen met een uitgerekende datum.
Wat is het moment dat je die gaat aanvragen? Ik ben morgen pas 7 weken en het is nog qat vroeg voor mijn gevoel 😅
Reactie op Ivyyyyy Wat is het moment dat je die gaat aanvragen? Ik ben morgen pas 7 weken en h ...
Ik ben het nu vanaf week 8/9/10 ongeveer begonnen met aanvragen na de echo met kloppend hartje
Inhoud van de kruidvat box van jan. 2024! :)
Gratis baby boxen
- ...
Etos en Naïf kunnen niet meer aangevraagd worden lees ik.. :(