16 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb eentje van Philips Avent cadeau gekregen op mijn babyshower. Ik vind de geluidjes fijn en makkelijk te bedienen via het schermpje, beeld is altijd scherp en verbinding is ook goed. Thuis gebruik ik het altijd zonder wifi, soms wil ik meekijken via mijn telefoon (de app), dan verbind ik ‘m wel met wifi. Je kan ook makkelijk praten via de camera. Wel wat duurder dan deze volgens mij. Dit is de link van de mijne denk ik: https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-avent-beeldbabyfoon-dual-connected-scd921-26-beeldbabyfoon-met-app-gelijk-aan-scd923-26/9300000070980293/

9 maanden geleden

Reactie op tay3

Ik heb eentje van Philips Avent cadeau gekregen op mijn babyshower. Ik vind ...
Zo die is zeker prijzig 😂🫣 ga je deze nu hergebruiken ? Of ga je hem uitbreiden?

9 maanden geleden

Ik heb gewoon de allergoedkoopste van de prenatal gekocht, zonder camera. Het is een alecto en doet het prima tot nu toe! Ik kan hem niet uitbreiden volgens mij, maar koop voor de volgende baby gewoon een nieuwe. Dat kan goed bij die prijs. https://www.prenatal.nl/alecto-dbx-125-full-eco-dect-babyfoon-white-4736257 Heb ernaast een kleine camera met app gekocht voor als ik wil kijken, die is wel uitbreidbaar maar gaat niet mee uit logeren of op vakantie

9 maanden geleden

Ik heb eentje van Alecto gekocht op de 9 maanden beurs. Voor de eerste hadden we een Luvion maar die batterij was helemaal op, terwijl we hem eigenlijk maar 1,5 jaar gebruikt hebben… De alecto die ik nu gekocht heb is uit te bereiden met een extra camera en in de camera zit een nachtlampje die je van kleur kan veranderen. Dat leek me dan weer handig om straks als slaaptrainer voor de peuter te gebruiken. Maar uiteindelijk denk ik dat je vooral moet kijken na wat je zelf handig vind, ik wou een met muziekjes, die kan meedraaien en de temperatuur aan geeft. https://www.prenatal.nl/alecto-dvm2043-6033989/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=06.%20Pmax%20-%20NB%20-%20Midden%20score%20-%20Shopping%20Only&utm_id=21564531526&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFQ-mV_qQk_C5rrq46sTuJQDr&gclid=EAIaIQobChMIwe3Nib2ijAMVFJWDBx1DnS_3EAQYCiABEgLDsfD_BwE

9 maanden geleden

Dit is degene die ik nu heb aangeschaft Bekijk Numsy Babyfoon Parent Pro met Camera - Baby Monitor Camera - Babyphone op: https://www.bol.com/nl/p/numsy-babyfoon-parent-pro-met-camera-baby-monitor-camera-babyphone/9300000182896419?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ondanks dat onze zoon 3 is gebruiken wij die ander (merkloos) nog wel met hem. Hij weet ook dat wij kunnen kijken. Als hij uitstaat dan begint hij te vragen of wij nu wel kunnen kijken. ☺️ dus voor nu hou ik die nog even aan

9 maanden geleden

Ik had bij mijn eerste een IKEA ding van een tientje. Ding werkte zelfs bij de buren in huis, bizar. Nu gaan we er pas een kopen als het er is. Mij man wilt er een met een camera, hij helikoptert wat meer dan ik, ik vraag me af of er überhaupt gebruik van ga maken. Als het graag boven slaapt wel maar mijn eerste sliep op mij of naast mij maar oh wee als ik verder weg was dan een arm lengte.

9 maanden geleden

Reactie op tay3

Deze hebben wij ook na vele babyfoons te hebben geprobeerd. In ons nieuwbouw huis viel vaak de verbinding ook weg maar deze is top en echt zijn geld waard! Straks met de tweede kopen we er nog een camera bij

9 maanden geleden

Reactie op Sjakie88

Zo die is zeker prijzig 😂🫣 ga je deze nu hergebruiken ? Of ga je hem uitb ...
Herbruiken 🥰

9 maanden geleden

Ik ben lid van de consumentenbond dus ik kan dat inzien, dit is de beste uit de test en de beste koop volgens hun. Misschien kan je er wat mee ☺️

9 maanden geleden

Reactie op CalypsoCat

Ik ben lid van de consumentenbond dus ik kan dat inzien, dit is de beste ui ...
Ik geloof niet zo in deze testen. Zo is luvion vaak heel slecht qua bereik en beeld kwaliteit. Ik ben tevrede. Met mijn keus voor de numsy 😊 Maar ik snap dat mensen hier graag naar kijken😃

9 maanden geleden

Reactie op tay3

Deze was bij ons binnen een half jaar kapot. Ook via de mobiel deed die het vaker niet dan wel. Nu gewoon een goedkoop ding zonder camera en een losse ring camera voor als je wil kijken 🤷🏻‍♀️

9 maanden geleden

Philips Avent ook. Vind het wel echt een fijn apparaat en gaan we nu hergebruiken

9 maanden geleden

Heeft iemand ervaring met deze van de action? Vind hem echt zo schattig dat ik het al wil komen 😁

9 maanden geleden

Reactie op Beertje2025

Heeft iemand ervaring met deze van de action? Vind hem echt zo schattig dat ...
Geen ervaring met precies dit apparaat, wel me vele andere apparaten van Lsc. Het is een goedkoop chinees merk wat als het eenmaal goed is ingesteld opzich prima zijn werk doet. Totdat het apparaat niet meer ondersteund wordt en je alles weer via omwegen werkende moet krijgen. Dit gecombineerd met dat de kleine lettertjes in de gebruikersovereenkomst toch wel wat wenkbrauwen doen fronzen zijn wij helemaal van LSC afgestapt. De angst dat de beelden van je kleine zometeen verkocht worden door een sketchy chinees bedrijf zou je toch eigenlijk ook niet willen. Dus ik snap je enthousiasme rondom het schattige design maar ik zou toch even verder zoeken.

9 maanden geleden

Geen ervaring met precies dit apparaat, wel me vele andere apparaten van Ls ...
Dankjewel voor je reactie! Daar heb je zeker een punt. En het is inderdaad heel angst jagend dat überhaupt dat soort dingen gebeuren. Ga zeker verder zoeken thanks

9 maanden geleden

Geen ervaring met dat merk. Je kunt het beste bekijken of er reviews op andere websites zijn over het merk en model. Bepaalde modellen worden op den duur vervangen door nieuwe versies en niet meer geleverd. En dat is soms te merken aan de korting. Kijk naar wat jij belangrijk vind: Is wifi belangrijk? (Openbaar of cloud server) Hoe is het bereik? Is het draadloos of bekabeld, of allebei? Met of zonder app? Geeft het licht af, waardoor baby wakker kan worden (of afgeleid)? Hoe is de kwaliteit van het schermpje of camera? Heeft het nightvision (infrarood?) of niet? Ik ken enkele mensen die nog steeds de onderstaande babyfoon gebruiken (na 1-2 jaar). Orretti® V8 Babyfoon met camera https://www.bol.com/nl/nl/p/orretti-v8-babyfoon-met-camera-extra-batterij-inbegrepen-nederlandse-handleiding-groot-lcd-scherm-sterk-zendbereik-upgrade-versie/9200000098607656/?referrer=socialshare_pdp_androidapp