203 Reacties
9 maanden geleden
kamertje zelf is heel neutraal. dit kleed ik aan met heel veel roze

9 maanden geleden
Turquoise word onze accent kleur. Bij mijn zoon was het groen en die heeft nog steeds als lievelingskleur groen dus nu een andere kleur voor ik nooit meer van dat groen afkom.
9 maanden geleden
En onze dochter krijgt een oud roze kamer met dit behang
Ik heb een beetje gericht op het geslacht, en verder op wat ik mooi bij de rest van het huis vind passen 😅

9 maanden geleden
En in ons vorige huis had onze zoon de kleur Sali groen van flexa op de muren met dit foto behang

9 maanden geleden
We zagen ongeveer twee maanden geleden echt super schattig behang. Omdat we in een huurappartement wonen, vonden we het jammer dat we het behang niet mee zouden kunnen nemen als we eventueel zouden verhuizen over een aantal jaar. Dus hebben we ervoor gekozen om de behang-afbeelding te laten afdrukken op canvas, zodat we deze ook mee kunnen nemen naar een volgend huis.
We hebben nu een drieluik die we boven het bedje gaan hangen. Verder hebben we gekozen voor een bos-thema voor de kamer van onze zoon, wat ook gebaseerd is op de kleuren die terug komen in de canvassen. Volgende week gaan we het kamertje grotendeels afmaken. Nu al zin in!!

9 maanden geleden
Reactie op lotteck
Bij ons zoontje hadden we terracotta, grijs en wit. We krijgen nu een meisj ...
En we doen trouwens thema giraffen en bloemen, dus dat wordt de decoratie bij ons dochtertje haar kamer. Bij ons zoontje was het vooral dino's en pinguins (geen idee hoe we aan de combinatie kwamen, maar het zag er leuk uit😂)
9 maanden geleden
Is nog niet af maar we hebben 1 muur een "klei" kleur gegeven. Aan die muur staan witte kasten met houten details. Komt nog een houtkleurige plank. We houden het neutraal want alle kleding en dingetjes zijn iets met roze.
9 maanden geleden
Wij gaan voor neutrale kleuren want het geslacht wordt een verassing tot de bevalling 😀
Een combinatie van wit en lichte kleuren met kleuren van sterke contrast, zoals bruin of donkerbruin
9 maanden geleden
Wij hebben dit behang in de babykamer, was er direct verliefd op! Meubels hebben een lichtbruine kleur, behalve de schommelstoel, die kopen we met een kussen in geel of groene kleur. We houden allebei van kleur dus vandaar de keuze voor dit behang en de schommelstoel :)