16 Reacties

8 maanden geleden

Is het voor een meisje of jongetje? wij hebben deze bloem besteld.

8 maanden geleden

Wij hebben deze van Kwantum, thema voor onze babykamer is ook bosdieren. Is geen kinderlamp maar vind hem mooi natuurlijk in de kamer gezien we alles in bruin en groen tinten doen. Geeft ook leuk effect op het plafond!

8 maanden geleden

Reactie op Emmy95

Zoiets als dit of vind je dat ook te cartoon? Wij hebben ook van deze websi ...
Ja 😝 en pas niet bij de kleuren☺️

8 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Is het voor een meisje of jongetje? wij hebben deze bloem besteld.
Een jongen. Maar dit lijk mij zeer onpraktisch dit is binnen no time een stofnest bij ons ben ik bang.

8 maanden geleden

Reactie op esmee021993

Wij hebben deze van Kwantum, thema voor onze babykamer is ook bosdieren. Is ...
Ja dat is niet mijn smaak. En lijkt me net als de lamp hieronder dus echt een verschrikking om schoon te maken 🥲. Rotan enz vind ik sowieso niet mooi😉

8 maanden geleden

Reactie op Sjakie88

Een jongen. Maar dit lijk mij zeer onpraktisch dit is binnen no time een st ...
Dat klopt! Ik ben geen poets muts maar gooi iedere week wel even de swiffer door het huis. Die rotan lamp die iemand stuurde heb je ook met zwart staal, die hebben wij in de gangen. Geeft heel gezellig effect.

8 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Dat klopt! Ik ben geen poets muts maar gooi iedere week wel even de swiffer ...
Ik ben dus wel iemand die het bloed irritant vind als er ergens stof zie 😂 ik stofzuig zelfs de zolder elke dag… en in de keuken heb ik al een lamp waar ik spijt van heb 🫣 dus ik kan er niet tegen als ik er nog eentje in huis heb waarbij ik hem elke dag af aan het nemen ben. Boven (behalve bad en baby kamer) hebben we tapijt dus dat stoft mega snel helaas.

8 maanden geleden

Wij hebben ook bos-thema op de babykamer en deze berken multiplex lamp gekocht: https://toddie.nl/collections/alle-producten/products/houten-hanglamp-kinderkamer-maan-blank

8 maanden geleden

Wij hebben een dieren lamp van de website lampgigant.

8 maanden geleden

Wij hebben deze 🥰

8 maanden geleden

Wij hebben deze lamp van de Zara home!

8 maanden geleden

Reactie op Marit_stleu

Wij hebben deze lamp van de Zara home!
Wij ook! Ik heb er een giraffe in gezet, helemaal gezellig 😂

8 maanden geleden

Ik heb deze in de kleur Brique (meisjeskamer). Maar hij is er ook in het Beige en Groen zie ik! 😄 https://www.karwei.nl/assortiment/karwei-hanglamp-linde-brique-56-5cm/p/B224609

8 maanden geleden

Wij hebben ervoor gekozen om spots in te bouwen, aangezien de kamer ook niet zo hoog is (2,2m) en mijn man 2m is. Dat bespaart me gelukkig de zoektocht naar een lamp, want man wat vind ik dat altijd moeilijk.

8 maanden geleden

H&m