16 Reacties

4 maanden geleden

Ik wil graag dit topic volgen, ben ook wel benieuwd! 😊

3 maanden geleden

Voor degene die geïnteresseerd is: ik heb inmiddels deze badinzet en we zijn er heel blij mee. Ons zoontje geniet heel erg van het grote bad en het is veel handiger dan het kleine babybadje. https://www.baby-dump.nl/babyjem-badinzet-baby-soft-touch-wit.html?eyk_source=google&eyk_campaign=21900220955&eyk_content=&gad_source=1&gad_campaignid=21893749419&gclid=CjwKCAjw6P3GBhBVEiwAJPjmLk5-GgFSDWvPplv8vBDlmdzFJlFnM0CnS52AxV73XaF1v2N1egKhsRoCRwQQAvD_BwE

3 maanden geleden

Reactie op Carolien21

Voor degene die geïnteresseerd is: ik heb inmiddels deze badinzet en we zij ...
Ik ben wel benieuwd hoe jullie dit doen? Gaan jullie dan mee in bad? Anders sta je continu heel krom en lijkt mij niet fijn voor je rug!

3 maanden geleden

Ik heb van doomoo een drijfmatrasje. Echt ideaal voor in bad kleine vind het heerlijk!

3 maanden geleden

Wij hebben ook het doomoo drijfmatje, heel erg fijn! Eerste keer vond ik het even spannend, maar dat is denk ik altijd wel met badderen. Je kunt dan ook meer water in het bad hebben zitten waardoor je minder diep hoeft te bukken of in ons geval je ouders peuter niet in erg ondiep water zit.

3 maanden geleden

Reactie op MDZo

Wij hebben ook het doomoo drijfmatje, heel erg fijn! Eerste keer vond ik he ...
Word t kleintje niet koud boven op het water ipv erin?

3 maanden geleden

Ik gebruik hem als ie spuitluiers heeft. Stinkie moet dan even gewassen worden onder de douche in bad.

3 maanden geleden

Reactie op Mamavan3straks

Nee want in het midden komt zegmaar wel water doorheen dus ze liggen er niet op

3 maanden geleden

Reactie op Mamavan3straks

Wij leggen nog een hydrofiele doeken over de buik en met een bekertje gieten we steeds een beetje water over de haren en over die doek. Dat vindt ze heerlijk

3 maanden geleden

Reactie op Svw1996

Ik ben wel benieuwd hoe jullie dit doen? Gaan jullie dan mee in bad? Anders ...
Ja zelf mee in bad en dan geeft de ander de baby aan. Of op de knieën voor het bad zitten en wassen.

3 maanden geleden

Reactie op chemkitten

Ik gebruik hem als ie spuitluiers heeft. Stinkie moet dan even gewassen wor ...
Zo doen wij onze dochter ook in bad, met een hydrofiele doek eronder. Een laagje water in bad en met de douche straal zachtjes over haar heen. Vind dat net zo handig als een badje op standaard.

3 maanden geleden

Reactie op trotsemama4

Zo doen wij onze dochter ook in bad, met een hydrofiele doek eronder. Een l ...
Is het ook, moet zeggen of ik nou krom sta aan het bad op standaard of voorover hang in bad. Bij de laatste heb ik zelfs minder pijn. ( wij zijn lang)
Wij zitten te denken om straks een xl badje in ons eigen bad te plaatsen. Zo hoeven we niet steeds het hele grote bad te vullen. Ivm een niet hele warme badkamer vind ik het belangrijk dat onze baby goed in het water gedompeld zit in deze koude periode. Heeft iemand ervaring of dit bad ook voor een dreumes/peuter fijn is zodat we er langer plezier van kunnen hebben. https://www.prenatal.nl/stokke-flexi-bath-xl-green-5495440/
Hoi, wij hebben het Stokke badje XL en ik vind het echt een aanrader. Onze oudste heeft er in gezeten tot hij ruim 6 jaar was. Dus jaren plezier van ☺️

8 uur geleden

Wij hadden en bad schuipje, heel erg aan te raden alleen moet wel regelmatig vervangen worden