13 Reacties

19 uur geleden

Heb je toevallig de verkleiner nog in zitten?

19 uur geleden

Reactie op AnnieSchreurs04

Heb je toevallig de verkleiner nog in zitten?
Nee niet eens!

19 uur geleden

Reactie op Piep199612

Nee niet eens!
Oow dan vind ik het ook vreemd 🫠
Welke maxi cosi heb je? Ik dacht van de week t zelfde. Dat mn zoontje er nooit in past tot 83 cm. Hij is nu 59cm maar de schouderbandjes kunnen nog naar 2cm omhoog 🤷🏻🤷🏻.

18 uur geleden

Ze moeten tot de oren tussen die brede stukken zit dacht ik. Dus dan steekt het bovenkant van het hoofd er boven uit. Hier heeft de oudste het ook niet gered tot 9 maanden maar dit kan nog wel even denk ik.

16 uur geleden

Reactie op GedrevenVuurvogel297724

Welke maxi cosi heb je? Ik dacht van de week t zelfde. Dat mn zoontje er no ...
Wij hebben de Maxi Cosi pebble 360, de schouderbandjes hebben we al op maximale hoogte gezet haha!

16 uur geleden

Ik snap het ook niet 😂 hopelijk groeien alleen de benen de komende maanden haha. Lijkt hier ook bijna te klein

Reactie op Piep199612

Wij hebben de Maxi Cosi pebble 360, de schouderbandjes hebben we al op maxi ...
Ja die heb ik dus ook. Volgens mij klopt dat gwn niet hoor die maximale lengte. Want zodra ze 1cm onder het einde van de stoel zitten zeg maar is het te klein geloof ik.

15 uur geleden

Heb je aan t lipje getrokken en de vulling maximaal omhoog getrokken?

15 uur geleden

Ik denk dat het heel veel uit maakt wat de lichaamsproporties zijn van je kindje. Ik denk dat het kan zijn dat je baby een langer torso en hoofd heeft ene kortere beentjes, waardoor die nu al eruit lijkt te groeien. Andersom zou een kindje met heel lange benen en korter torso veel langer kunnen zijn en nogsteeds goed in passen

13 uur geleden

Nog effe erbij benoemd mijn meid is net geen 70cm en heeft nog meer dan genoeg ruimte

10 uur geleden

Bij ons een maxi cosi pebble, waar hij met 67cm en 7,5kg niet meer in past. De schouderbandjes staan zo ver omhoog als maar kan, maar zitten bijna halverwege z'n rug. Wij zijn over op de maxi cosi mica pro eco. Hij is meteen een stuk blijer in de auto.

10 uur geleden

Je kan de hoofdkussen nog verder omhoog schuiven