Sinds enkele weken vervelend zwaar gevoel in mijn vagina. Alsof er een zware bal tussen hangt. Doorverwezen naar de bekkenfysio en zij heeft vandaag inwendig onderzoek gedaan met conclusie verzakking blaas graad 2. Matige verzakking met klachten en geen uitwendige uitstulping, mogelijk veroorzaakt door een zware eerste bevalling en de nu groeiende baarmoeder bij tweede zwangerschap (ben 19+2).
Ik mag nu absoluut niet meer tillen, niet door de hurken gaan en moet veel rust nemen. Lange dagen werken mag niet meer. Ik sta voor de kleuterklas dus het type werk werk is nu ook niet handig met het vele bukken en door de hurken gaan bij de kleuters haha. Baal hier wel flink van.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een baarmoederverzakking, bij mij komt deze wel naar buiten. Verder indd zelfde, minder werken, zo min mogelijk tillen (lastig ivm dreumes van 1,5).
Ik heb een voor en achterwand verzakking sinds mijn eerste bevalling en doe eigenlijk alles nog. 馃槀merk wel heel veel druk en heb er veel last van maar heb een peuter van 3 en werk in het kdv dus het is niet anders