14 Reacties
2 dagen geleden
Hier hetzelfde, 17 weken. Exact hetzelfde verhaal! Hopelijk is het een fase…
2 dagen geleden
Ik heb dit bij mijn oudste gehad. Alle voedingen in het schemer/donker. Op pad gebruikte ik maar een hydrofiel om het zichtveld van de kleine te beperken, niet zozeer om mijzelf af te dekken in het openbaar. Uiteindelijk is het goed gekomen, ik weet alleen niet meer zeker rond welke leeftijd. Ik heb 1,5 jaar borstvoeding gegeven bij hem. Maar zeker de eerste 3-4 maanden was borstvoeding in het donker/schemer en anders met hydrofiele doek erbij. Met 9 maanden zowieso niet meer.
2 dagen geleden
Reactie op Lifa87
Ik heb dit bij mijn oudste gehad. Alle voedingen in het schemer/donker. Op ...
Ik ga eens kijken naar een borstvoedingsdoek om deze reden denk ik. Bedankt voor het delen!
2 dagen geleden
Als je gewoon afwacht tot je kind echt honger begint te krijgen? Hier ook nu zeer snel afgeleid, drinkt niet in de ochtend als ze wakker wordt (in se nacht wel supergoed). Nu lukt het pas voor haar 1e dutje te voeden als ze alweer moe wordt. Ze heeft dan best een tijd niet gehad, maarja forceren kan niet l
2 dagen geleden
Reactie op berryberry
Als je gewoon afwacht tot je kind echt honger begint te krijgen? Hier ook n ...
Neee dat werkt helaas niet. Ze ging vanmorgen helemaal over dr toeren van de honger maar aanhappen ho maar. Boven schrokte ze alsof ik haar al 3 dagen uithongerde 🤣
2 dagen geleden
Heel herkenbaar. Bv doek, handje vasthouden, wiegen en zachtjes tegen haar praten helpt iets. Maar ik heb mij er bij neergelegd dat ze buiten huis heel kort drinkt. Ze is vaak wel weer even tevreden en prima als ze dan wat sneller weer komt.
2 dagen geleden
Hier ook! Ging tot week 16 overal goed en toen werd ze ineens steeds heel onrustig en afgeleid aan de borst. Nu dus ook alleen nog in donker..
2 dagen geleden
Hier hetzelfde! Ging goed tot 15 weken en nu alleen boven in de donkere slaapkamer. Word er ook een beetje simpel van dat ik nu alleen boven kan voeden, maar makkelijke eraan is wel dat ze na de voeding nu in slaap valt en vervolgens op mijn bed (in het zicht van de babyfoon) veel langer dutjes doet. Dus het is maar even zo
gisteren
Reactie op Klaas96
Hier ook vaak onrustig tijdens het drinken. Ze nu 17 weken, maar we hebben ...
Hier vasthouden tijdens het lopen/wiegen werkt ook redelijk goed!
gisteren
Eventueel voeden met een doek over der hoofdje heen, zodat ze wordt afgeschermd van de prikkels? Ik geef geen borstvoeding meer maar als mijn baby moet slapen werkt dit vaak heel erg goed, zeker na een drukke dag met veel prikkels.
14 uur geleden
Hier ook een baby van 16 weken die snel afgeleid is tijdens bv. Dit weekend waren we een weekend weg met de schoonfamilie. Overdag gingen we op pad en had ik bewust flesje meegenomen en afgekolfde melk. Dus overdag schoonmoeder flesje laten geven (vind schoonmoeder helemaal geweldig natuurlijk). En op dat moment heb ik gekolfd. Ik heb de medela magic inbra kolf dus dat gaat ook super makkelijk onderweg/waar je ook bent