10 Reacties
gisteren
Ohja en kolven net voor ik weg ga heeft weinig zin. Ze krijgt nu 18;30 de laatste voeding dus verwacht binnen een uur nog een top opbrengst😅
gisteren
Ik combineer kv en bv, vooral voor het gemak.Een portiezakje nutrilon is voor 150 mL. Je zou terug kunnen gieten naar 110 mL als dat is wat ze normaal drinkt. Ik zou dit dan nog wel even bewaren voor de zekerheid voor als ze toch meer dorst blijkt te hebben. Mijn ervaring is dat ze zelf goed aangeven wanneer ze genoeg hebben gehad.
Hier geen last van zwaar op de maag vallen of krampjes oid. Hooguit wat minder vloeibare of andere kleur ontlasting.
gisteren
Reactie op Elizaaah
Hoeveel voedingen drinkt ze per 24uur of is het ook soms nog live voeden?
Ze drinkt eigenlijk altijd live!
Heel af en toe krijgt ze afgekolfde melk, maar als het gewoon uit de koelkast komt drinkt ze het gelukkig wel. Alleen uit de vriezer dus niet.
Het gaat ook alleen om nu vanavond, omdat ik dus eigenlijk net wat te kort kom.
Ik verwacht dat ze vanavond rond 9 uur nog voor een voeding komt en dan rond 12 uur weer.
gisteren
Reactie op EvaH1993
Ik combineer kv en bv, vooral voor het gemak.Een portiezakje nutrilon is vo ...
Ah okee! Ook geen last gehad toen je er net mee begon?
Ik ga een avondje uit maar heb een beetje mom quilt 🫣
Wil m’n eigen plezier niet boven haar behoeftes zetten..
17 uur geleden
Hier heb je nu helemaal niets aan maar ik zou iedere fulltime bv moeder adviseren om je kindje eens een flesje kv te laten proeven. Bij ons duurde het 1,5 week voordat de kleine meid kv accepteerde en moet zeggen dat ik het nogal benauwd kreeg van het idee dat ik echt de enige manier van voeden was haha. Altijd een fijn idee als je je kind een flesje kunt geven.
Ik zou het vanavond gewoon eens proberen
11 uur geleden
Bij ons wordt uit de vriezer ook niet geaccepteerd. Nu heb ik nog een vriezer vol liggen (flinke overproductie de 1e paar weken) en ben ik aan het experimenteren verhouding vriezer/koelkast en vriezer/kv zodat ik niet alles hoef weg te gooien. 50-50 lijkt bij beiden te werken.
Kv gaat er zonder problemen. in bij mijn baby trouwens, drinkt binnen no time de fles leeg
4 uur geleden
Hoi, het was niet je vraag maar misschien wel goed om te weten voor je. Over het niet drinken van bevroren melk hoorde ik in een podcast dat dat te maken kan hebben met een overactief enzym. En het kan verholpen worden samen met een lactatiekundige. Ik hoorde het in de podcast Borstvoeding en Werk van Myrthe van Lonkhuijsen. Misschien heb je er voor de toekomst wat aan!