11 Reacties

6 maanden geleden

Hii. Wat is de reden voor dagelijkse ctg? Lijkt me los vd groei te staan?? Hier een groot buikje, maar vooral hoofdje erg klein. Ze willen hier ook t liefste een groeiecho herhalen maar ben dan op vakantie. Maak me daar ook niet druk om aangezien mijn andere 2 kinderen ook kleine hoofdjes hadden.. maak je je zorgen om de beentjes?

6 maanden geleden

Hier ook! Ik moet nu elke 2 weken terug en als het de volgende keer weer veel gegroeid is wordt ze met 38 weken gehaald. Ben nu 34 weken. Waarom moet je elke dag terug voor een ctg?

6 maanden geleden

Hier zijn de beentjes ook aan de korte kant en buikje was 1e groeiecho ook wat groter, 2e weer “normaal”. Morgen weer een groeiecho dus ben benieuwd wat eruit komt

6 maanden geleden

Hier hetzelfde, buikje te groot en beentjes te kort! Hier elke 2 weken een groei echo, mocht het volgende week nog hetzelfde zijn gaan we praten over een inleidingsdatum

6 maanden geleden

Hier hoofdje en buikje te groot gemeten (bovenlijn), maar beentjes weer iets kleiner. Bij ons echter geen extra controle of groei echo nodig.

6 maanden geleden

Hier een baby met een heel klein buikje (P3/4), kleine beentjes en een gemiddeld hoofdje. Inmiddels 3 groeiecho’s verder en baby lijkt op eigen lijn verder te groeien. Over 2 wkn met 36 wkn nog een groeiecho en daarna kijken wat het beleid gaat worden.

6 maanden geleden

Dit is mijn eerste kindje, ja ik maak me wel druk en ctg is omdat ik de kleine man heel weinig voel ik ben nu 31 weken, ik krijg nu om de 2 weken een groei echo

6 maanden geleden

Snap de onzekerheid! Is er wel een regelmaat op de ctg te zien? Hier ook eerste kindje en buikje te klein. Iedere 2 weken heb ik ook de groeiecho. Nu ben ik 31+3 weken.

6 maanden geleden

Onze dame zat telkens keurig met alles tussen de p50 en p60 laatste keer was met 26 weken. Gister een groeiecho ( op mijn verzoek) Hoofd p49 benen p56 en buik p97!!! Ik schrok daar toch best wel van. Nu volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een suikertest. Ben al vast begonnen met alle zoetigheid te vervangen voor harige vervangers. Maar ik ben zo’n zoetekauw dat word nog wat 😅

6 maanden geleden

Reactie op Sunshine0825

Snap de onzekerheid! Is er wel een regelmaat op de ctg te zien? Hier ook ee ...
Ja die zit er goed uit op de ctg scan zie je hem hartstikke goed bewegen maar zelf echt voelen hoe maar😅 de kleine man ligt wel in stuit met zijn beetje voor zijn ogen en me placenta ligt voor,

6 maanden geleden

Reactie op tina1985

Ja die zit er goed uit op de ctg scan zie je hem hartstikke goed bewegen ma ...
Gelukkig zie je hem op de ctg bewegen. Brengt toch twijfels mee als je niet goed de bewegingen kan voelen. Succes de komende tijd nog!