4 Reacties

12 uur geleden

Heeft is misschien kort geleden de rotadruppels gehad?馃檲 misschien dat zn darmpjes daar nog op reageren?

11 uur geleden

Nee die heb ik expres niet gedaan omdat hij al zon last heeft van zn buik.

10 uur geleden

Ik ben in de kraamweek gestopt met het eten van gluten, zuivel, noten en eieren. Wij merkten dat zodra ik iets hiervan had gegeten onze baby het uitbrulde van het ongemak. Na 2 maanden gekeken of ik weer nootjes en zaden kon toevoegen aan mijn voedingspatroon. Met 2,5 maand weer begonnen met eieren. Met 3 maanden wat grasgevoerde bio roomboter geprobeerd en dat ging ook goed. Nu 3,5 maand en gluten geven nog altijd wat krampen. Niet meer zo erg als in het begin, maar voldoende om voor ongemak te zorgen en hapjes terug. Over 2-3 weken probeer ik weer iets met gluten en dan zie ik weer wat dat gaat brengen. Vast voedsel gaan wij voorlopig nog niet introduceren, met 6-8 maanden op zijn vroegst kan dat ook prima. Niet echt een tip, maar onder het mom baadt het niet dan schaadt het zeker niet om even naar je eigen voeding te kijken en welke uitwerking dit heeft op je kleine 馃А
Dit hielp bij ons: baby vasthouden over mijn schouder en haar beentjes optrekken in de kikkerhouding Alleen hier werd ze rustig van