17 Reacties

vorig jaar

Ja heb ik ook nu een opgeblazen gecoel, mijn broeken zet ik telkens open wat me de neiging geeft nu al zwangerschap broeken te halen. Dit had ik de vorige x ook

vorig jaar

Reactie op VSXBZ

Ja heb ik ook nu een opgeblazen gecoel, mijn broeken zet ik telkens open wa ...
Ja dit heb ik ook, alles wat op me buik drukt is vervelend.

vorig jaar

Reactie op Mvm2x

Precies dat!

vorig jaar

Ik heb dit nu ook bij de tweede, en bij de eerste nog lang niet! Heel apart gevoel..

vorig jaar

Reactie op 2Cultures2Babys

Ik heb dit nu ook bij de tweede, en bij de eerste nog lang niet! Heel apart ...
Ja inderdaad voelt heel raar en zo vervelend. Heb het idee dat me buik ook nu al zichtbaar word terwijl dat helemaal nog niet kan zijn bij zo een kort termijn

vorig jaar

Reactie op Mvm2x

Ja inderdaad voelt heel raar en zo vervelend. Heb het idee dat me buik ook ...
Ja… ik ging gister sporten met een hoge sportlegging dat was echt niet chill.. toch maar een zwangerschapssportlegging kopen :) en opzoek naar een mooie broek dit keer..

vorig jaar

Reactie op 2Cultures2Babys

Ja… ik ging gister sporten met een hoge sportlegging dat was echt niet chil ...
Ja ik denk ik ook maar.. 🫣

vorig jaar

Ik ook !! Maar is normaal bij een 2e . Je baarmoeder zet sneller uit !

vorig jaar

Reactie op shauny1996

Ik ook !! Maar is normaal bij een 2e . Je baarmoeder zet sneller uit !
Ja ik merk echt verschil met mijn eerste zwangerschap

vorig jaar

Ja hier ook, soms echt van die vervelende vlagen van pijn en de rest van de tijd ook opgeblazen en rommelig. Hoort er helaas bij. Ik probeer zoveel mogelijk zachte en niet te strakke broeken te dragen. Je buik kan zeker wel zichtbaar en dikker zijn, omdat je darmen opzetten.

vorig jaar

Heel herkenbaar. Ik heb het vooral in de avond. Iemand die dat ook heeft?

vorig jaar

Reactie op Mvm2x

Ja ik denk ik ook maar.. 🫣
Ja beter comfortabel zijn..
Heel herkenbaar. Ik heb het vooral in de avond. Iemand die dat ook heeft?
Same here. Heb heel comfortabele broeken aan, maar zelfs die zitten savonds niet lekker omdat m'n buik dan zo is opgezet van mn darmen. Sochtends is m'n buik weer plat, haha.

vorig jaar

Komt door de progesteron, dat ontspant je lijf (daarom ben je ook zo moe) en werken je darmen niet goed meer. Koop een mooi huispak zou ik zeggen! Daar slof ik de hele dag in rond. Die van Uniqlo zijn heel fijn en mijn opgeblazen en platte buik passen er allebei in 😂 Als je een losse maat koopt kun je die mooi het eerste en misschien tweede trimester nog aan.

vorig jaar

Reactie op Mvm2x

Herkenbaar!

vorig jaar

Reactie op Kruidnagel

Komt door de progesteron, dat ontspant je lijf (daarom ben je ook zo moe) e ...
Heb je een linkje? Ik was daar gister maar er was zoveel dat ik zonder iets naar huis ging 😆 zag door de bomen het bos niet meer

vorig jaar

ik heb dit ook en ben volgens de berekening nog maar 5 weken zwanger, maar echter lijkt het langer als ik mijn buik zo zie. 🙈