12 Reacties
2 dagen geleden
Kleertjes heb ik in de grote kledingkast hangen. In de commode zitten luiers, rompers, sokjes etc. Ik heb een commode met 8 iets kleinere lades, dat is ook makkelijk netjes te houden dan grote lades denk ik
2 dagen geleden
Op de commode staat een bak met luiers en de oxo tot voor de doekjes
Ik heb in de eerste lade, sokken mailloits, rompers, hydrofieldoeken en een bakje voor verzorging (thermometer, nagelschaar, olies ed.)
In de 2e lade voorraad verzorging en de weegschaal.
In de derde lade heb ik de bedtijd otter (nooit nodig gehad), de tas van de draagzak enzo liggen en de reserve slaapzak liggen.
In de grote kledingkast hangt de kleding en pyjamas.
Ik heb namelijk een Vinted verslaving en koop per maat gemiddeld 50 setjes 🙈. Dat gaat nooit in de commode passen
2 dagen geleden
Ik heb alles in de commode, heb ongeveer 9 setjes kleding en veel hydrofiele doeken in de bovenste la
2e la luiers en doekjes
3e la vanalles en nogwat, oa draagzak, mutsjes etc.
Bovenop een bak met luiers, doekjes en verschoonkussen, naast de commode een prullenbakje op een klein ladekastje, in dat kastje voorraad doekjes.
2 dagen geleden
Ik heb kleding hangen; jurkjes, tuinbroekjes etc. En in de commode shirtjes, rompers etc. Bovenste la is volledig rompers, doekjes en verzorging. 2e la kleding en 3e la hydrofiel en een mandje met kleding in de volgende maat
2 dagen geleden
Ik heb enkel de rompers in de commode. Rest van de kleding allemaal in de kast. In de commode de luiers, doekjes, hydrofiele doeken, badspullen, thermometer/zetpillen/ dat soort dingen, voorraadje shampoos en tandpasta's enzo, weegschaal, zwemluier
2 dagen geleden
Ik heb ook alle kleding in de kledingkast behalve de rompers.
Luiers, hydrofiele doeken, voorraad billendoekjes en verzorgingsproducten etc wel in de commode
2 dagen geleden
Ik heb van de Ikea:
* In een lade kleine Besta mandjes, 4 straks naast elkaar met nog 4cm over aan de voorkant. Hier zitten de extta voorraad aan wasbare luiers in uitgesorteerd
* In de andere lade kleine drona mandjes, 6 in totaal. Met nog een andere serie bakjes die ik zo gauw niet meer terug kan vinden online. Hier zit alles in van wat ze nu past aan kleding + wat extra kleding.
* In de kleine lades een variatie aan skubb bakjes. Een lade is ingericht voor de wasbare luiers in gebruik. De andere lade is ingericht op verzorging en medische benodigdheden (neusdruppels, zetpillen, etc) in afgesloten bakje.
Het was even passen, meten en series combineren maar commode is nu wel heel gestructureerd, functioneel en makkelijk opgeruimd.
In de kledingkast ligt het volgende maatje alvast klaar. In de eerste lade zitten daar ook de wollen/wol-zijde slaapzakken, dekens en ander beddengoed. Ik de tweede grote lage ligt extra draagzak, extra draagdoek en de schone waszakken voor de wasbare luiers.
Alle hydrofiele doeken en washandjes liggen in de badkamermeubel.
Op de commode ligt alleen het verschoonkussen en een speeltje voor tijdens de verzorging.
gisteren
Wij hebben een commode met 3 lades maar daar liggen alleen rompers / sokken en pyjamas in. De rest vd kleding in de kast.
Bovenste lade met ladeverdelers: billendoekjes, luiers, rompers kort/lang, sokjes en hydrofieldoeken.
2e lade: badcapes, dekentjes, verzorgingsproducten, hydrofiel doeken extra, slabbetjes, spuugdoekjes en washandjes.
3e lade: extra luiers, rompers maat groter al, pyjama’s en slaapzakjes.
Alle kleding hangt uit in de kast, een setje per hanger. Daarvan heb ik niets liggend.
gisteren
Ik heb kleding wel allemaal in de kast hangen. Jurkjes/blousjes etc hangen aan hangertjes en dan nog een bak met rompers, een bak met broekjes en een bak met shirtjes. In de commode heb ik bakjes waar ik apart van elkaar sokken, haarspulletjes, hydrofiele doeken, medicatiedingen, malliots enzo heb.
13 uur geleden
Ik heb de bovenste la gevuld met luiers, hydrofiele doeken, washandjes, doekjes.
In de 2e la z’n kleding: 1 mandje met sokken, 1 mandje met rompers, 1 mandje met setjes (broek+trui) 1 mandje met broekjes/truien om diverse setjes mee te kunnen maken, en achter de mandjes nog wat kleding in de volgende maat.
Onderste la moet ik nodig eens uitzoeken maar die is zo goed als leeg: wat medicamenten voor zo nodig, onderleggers voor zo nodig bij spuitluiers, wat voorraad van eea en een schone slaapzak.
Zijn beddengoed ligt bij ons in de kast.
Te kleine kleding gaat gelijk weg (in de bewaardoos op zolder of op Vinted) en hij heeft gewoon niet zo heel veel in de maat die hij op dat moment draagt. 2x knipperen met je ogen en hij is er weer uitgegroeid.
Ik heb het allemaal in de Skubb bakjes van Ikea in een commode van Petit Amélie.