16 Reacties

8 maanden geleden

Bij Kik denk ik gelijk aan de kledingwinkel maar ik weet niet of die overal zit en hoe bekend die winkel is

8 maanden geleden

Als kinderen willen pesten zullen ze altijd iemand kunnen pesten. Kik vind ik niet heel vreemd maar een klasgenootje zou dit heel raar kunnen vinden. Je bent helaas afhankelijk van de opvoeding van andere kinderen.

8 maanden geleden

Persoonlijk hou ik van langere namen, MAAAAARRR, ik vind kik voor een jongen heel leuk ondanks dat het een korte naam is! 😊💙

8 maanden geleden

Ik zou het zelf niet doen. Indd de kledingwinkel en idk het voelt niet als een naam ofzo? Maar als je het zelf leuk vindt vooral doen hé!

8 maanden geleden

Ik zelf zou het niet doen… vind het niet echt een naam..

8 maanden geleden

Ik ken toevallig iemand die Kik heeft. Stoere leuke vent. Dus mijn associatie met de naam is positief! 😃

8 maanden geleden

Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik denk ook gelijk aan de kledingwinkel maar goed je hebt meerdere namen die een associatie met iets kunnen hebben. Ik vind Kik zelf niet echt een leuke naam. Net zoals ik Pip, Flo, Flip, Pem, Puk etc. niks vind. Maar dat is ieder zijn eigen smaak. Je moet doen waar jullie je goed bij voelen 🥰

8 maanden geleden

Vriendje van m’n zoon ( 14 jaar) heet Kick en die werd niet met z’n naam gepest hoor. Dus als je het leuke naam vind lekker doen 🥰

8 maanden geleden

Ik zou mijn kind zo niet noemen...maar dat terzijde...als jullie dat wel mooi vinden, moet je dat gewoon doen. Er is met meer namen wel een "pest-risico" (om het maar zo te noemen)

8 maanden geleden

Ik persoonlijk zou het ook niet doen. Inderdaad associatie met de kleding winkel en hier in provincie Zeeland een veel voorkomende achternaam.

8 maanden geleden

Collega van mij heet Kik, vind het zelf ook wel een geinige naam. Wat pesten betreft, kinderen met de meest voorkomende namen worden (helaas) ook gepest. Mijn eigen naam komt maar 11x voor in NL en ik ben er nooit mee gepest :).

8 maanden geleden

Als je Kik heel erg leuk vind, zeker doen! Al moet ik gelijk denken aan de app Kik, waar men anoniem dating / sexting kan doen (al weet ik niet of die nogsteeds actief is)

8 maanden geleden

Mijn collega’s zoon heet Kick, die is nu begin 20. Vlotte jongen, altijd populair geweest, zeker nooit gepest en al helemaal niet met zijn naam.

8 maanden geleden

Zelf vind ik de naam wel stoer, alleen ken ik ook een jongen van 6 jaar die ook zo heet en er wel mee getreiterd wordt met zinnen zoals: "Wat een kik is dat, he?" "Is dat niet kik'en?" "Iedereen stil, je mag geen kik meer geven" Je kan het zelf wel verder invullen aan andere zinnen. Van wat ik van de moeder heb begrepen wordt het echt en alleen maar in de buurt van haar zoon gebruikt en geroepen door schoolgenoten.

8 maanden geleden

Ja ik zelf zou er niet voor kiezen want het is niet mijn smaak. Maar ja zo zijn er meer namen die nu heel goed geaccepteerd worden waar ik nooit over zou peinzen, zoals "Frenkie"ofzo bijvoorbeeld. Ik denk persoonlijk dat de naam Kik wel de potentie heeft om sneller onderwerp van grappen te worden maar ja, dat hoeft dus niet per se zo te zijn .

8 maanden geleden

Ik vind Kik super leuk!!