13 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Naoom93
Onze kleine is net zo oud en drinkt dit ook ongeveer, wel wat te weinig hie ...
Ja hij wilt dus amper wat tot niet drinken dan
gisteren
ik heb dit dus ook! ze slaapt nu ook door van 20:00 tot 7:00 en krijgt de afgelopen dagen 700 ml binnen… voor haar genoeg want anders slaapt ze niet zo goed maar mij zit het niet helemaal lekker
18 uur geleden
Wij gaven de laatste weken 5 flessen per dag, maar hij slaapt ineens heel goed in de nacht waardoor overdag 5 flessen geven lastig wordt qua tijden. Vandaag starten we met 4 flessen maar hogen wel de hoeveelheid op zodat hij evenveel binnenkrijgt. Hij krijgt zo'n 850ml binnen.
Op zich maakt het niet uit wat de hoeveelheid is als ze maar overdag voldoende krijgen. Sommige babys slapen na een week al door en dan krijgen ze minder binnen natuurlijk. Dus als de hoeveelheid die je noemt werkt voor jullie kleine, dan is dat prima 😊
18 uur geleden
Reactie op Jampotje
Dit hebben wij ook. Ze slaapt goed door, dus lijkt het zelf niet nodig te h ...
ja.. en hier drinkt ze niet eens flessen leeg. dus het zit me echt niet lekker
18 uur geleden
Reactie op Jampotje
Dit hebben wij ook. Ze slaapt goed door, dus lijkt het zelf niet nodig te h ...
Maar kun je geen 5e fles doen dan nog. 7, 10, 13, 16 en 19 als richtlijn?
17 uur geleden
Reactie op onderwegnaargeluk
ja.. en hier drinkt ze niet eens flessen leeg. dus het zit me echt niet lek ...
Hier hetzelfde idd... wat ingewikkeld he
Nou heeft ze altijd al minder gedronken dan de richtlijnen en ze groeit echt goed.. dus misschien weet zij gewoon precies wat ze nodig heeft
17 uur geleden
Reactie op Jampotje
Hier hetzelfde idd... wat ingewikkeld he
Nou heeft ze altijd al minder gedr ...
das hier idd ook! soms een uitschieter maar eigenlijk drinkt ze al 15 weken niet genoeg maar inmiddels wel in gewicht verdubbeld
10 uur geleden
Mijn dochter drinkt nu 720ML per dag verdeeld over 4 flessen. Meer wilt ze niet. Weigert het echt. Ze slaapt elke dag al bijna geboorte van 22:00 tot 8:30/9:00u. En heeft nu nog 2 slaapjes op een dag (ruim 4uurtjes bijelkaar) Bizar.
Maar cb en ziekenhuis zeggen beide, ze groeit goed, is alert, speelt,lacht en gilt (praten/babbelen) de boel bij elkaar… Ze maken zich geen zorgen…
6 uur geleden
Reactie op onderwegnaargeluk
ik heb dit dus ook! ze slaapt nu ook door van 20:00 tot 7:00 en krijgt de a ...
Ja lastig hè ik vind ook echt lastig haha
6 uur geleden
Reactie op Ivyyyyy
Wij gaven de laatste weken 5 flessen per dag, maar hij slaapt ineens heel g ...
Hij drinkt dus alleen in ze slaap anders drinkt hij helemaal niet dus overdag in de wagen en als hij slaapt de fles geven ook een drama😅