22 Reacties

vorige week

Ik doe ze eigenlijk gewoon in de vaatwasser 😅 Bij mijn zoontje heb ik dit echt het eerste half jaar ofzo niet gedaan maar nu bij mijn dochter (2e kindje) ben ik meer lui geworden denk ik 😅

vorige week

Hoe gaat het ook allemaal in de vaatwasser 😅

vorige week

Reactie op Roommszz

Ik doe ze eigenlijk gewoon in de vaatwasser 😅 Bij mijn zoontje heb ik dit ...
Oh kan alles mee in de vaatwasser? 😅 Wauw dat zal ons tijd schelen…

vorige week

Ik gebruik dat borsteltje en die doe ik erdoor

vorige week

Reactie op AnnieSchreurs04

Ik gebruik dat borsteltje en die doe ik erdoor
Ja dat gebruik ik ook voor het buisje, maar lukt niet voldoende bij het dopje

vorige week

Reactie op mb1999

Ja dat gebruik ik ook voor het buisje, maar lukt niet voldoende bij het dop ...
Dan zal ik gewoon een nieuwe aanschaffen . Je kan die onderdelen apart kopen

vorige week

Reactie op mb1999

Oh kan alles mee in de vaatwasser? 😅 Wauw dat zal ons tijd schelen…
"Alle Dr. Brown’s flessen zijn vaatwasser geschikt. Plaats de onderdelen alléén in het bovenste rek van de vaatwasser op maximaal 60 °C." https://www.drbrowns.nl/keuzehulp-en-advies/babyfles-schoonmaken/

vorige week

Ik heb verschillende flessen borstels. Eentje daarvan past in het grote ronde stuk van dat groene dopje. En een klein borsteltje doe ik dat tuitje mee en dus alle kleine stukjes van dat groene doetje. Dus ik krijg het zo wel schoon. Doe dit 1x per dag.

vorige week

ik laat het eerst altijd weken in een sopje en dan met een borstel de flesjes en witte gedeelte en het kleine borsteltje voor het groene ding, doe dit 1 keer per dag en de rest spoel ik ze ook met water
Wij hebben hier helemaal geen last van. Spoel je eerst altijd met koud water en dan pas warm sopje? Wel direct na de voeding omspoelen, niet te lang laten staan.

vorige week

Reactie op UitbundigeKomeet447030

Wij hebben hier helemaal geen last van. Spoel je eerst altijd met koud wat ...
Ik spoel direct om na de voeding met sopje, maar wel altijd met warm water. Las net ergens eerst met koud water doen, dat ga ik nu proberen

vorige week

Ik doe ze ook in de vaatwasser en dan de spulletjes in dit mandje. En anders na het voeden direct afspoelen met koud water. Daarna ff heet en laten drogen. En paar keer per week even in een sopje en goed met de borsteltjes overal bij (of in de vaatwasser dus).

vorige week

Reactie op Anoniemm2025

Ik doe ze ook in de vaatwasser en dan de spulletjes in dit mandje. En ander ...
Oh wat handig, waar heb je deze vandaan?

vorige week

Dop van het buisje afhalen in sopje doen en met mee geleverde borstel alle randen schoonmaken. Ik vind de flessen ook niks het lekt maar goed me kleine pakt ook geen andere helaas.

Reactie op mb1999

Ik spoel direct om na de voeding met sopje, maar wel altijd met warm water. ...
Door warm water krijg je de melk idd niet weg. Ik spoel eerst om met koud en dan gewoon warm sopje . Flessenborstel van de Hema voor fles en speentje en dat blauwe dr brown borsteltje voor het groene. Werkt perfect.

vorige week

Vaatwasser gewoon

vorige week

Ik heb dat groene ding weggegooid sinds ik heb gemerkt dat het totaal geen verschil maakt als hij drinkt zonder dat ding in zn fles. Scheelt me ook schoonmaken 😂

9 uur geleden

Help! We hebben ze in de vaatwasser gedaan in een speciaal bakje van dr.brown, maar nu is alles verkleurd 😭 De flessen en spenen zijn nu oranje oeps 🙈. We hebben ze extra uitgekookt en schoongemaakt met de hand, weet iemand of je deze flessen en spenen nog wel kan gebruiken of dat ze weg moeten?

8 uur geleden

Reactie op mb1999

Help! We hebben ze in de vaatwasser gedaan in een speciaal bakje van dr.bro ...
Geen probleem, je kan ze prima gebruiken. Had je iets met rode pesto of pasta saus in de vaatwasser staan? Is hier ook gebeurd. De flessen in direct zonlicht zetten helpt wat tegen de verkleuring.

3 uur geleden

Reactie op Epsilon

Geen probleem, je kan ze prima gebruiken. Had je iets met rode pesto of pas ...
Ja helaas, pastasaus. Zo dom! Geur gaat er niet uit, ook niet na baking soda. Helaas, toch nieuwe flessen gehaald 🥲 Dom foutje, ook weer van geleerd