Hoi
Onze kleine van 4,5 maand is sinds een paar dagen bij voedingen ontzettend druk met drinken, hierdoor verslikt ze zich ook vaak en wil ze te snel terwijl dit normaal altijd goed ging en ze al heel lang dezelfde speen gebruikt… als ik haar na het hoesten even rechtop hou om bij te komen gaat ze direct huilen en wil ze zo snel mogelijk weer de fles in de mond… zo druk maakt ze zich ineens ik vind het ook gewoon zielig.
Soms is het alsof ze aan het drukken is dus bezig is met poepen maar dit gaat nu al een paar dagen zo terwijl ze gewoon ontlasting heeft gehad 😅 is dit een fase? En herkent iemand dit?
Ja maar een grotere of kleinere? Want ze heeft het wel snel op en drinkt dus snel terwijl dit daarvoor nooit zo was en ze heeft al een poosje dezelfde dat vind ik dus zo raar
Hier ook! Wij zitten nu te kijken naar verschillende speenmaten, het ligt een beetje aan haar humeur maar tot nu toe gebruiken wij of speenmaat 2 of 3, ben er nog niet over uit wat ze nu het fijnst vind 😅
Hier exact hetzelfde en ze is nu 18 weken, heel druk met der handjes vooral ook tijdens de fles waardoor ze minder drinkt. Ik moet der handen soms echt even vasthouden😅
Herkenbaar! Alleen dan met borstvoeding, hij kan zo wild zijn, duurt soms echt een paar minuten voor hij weer rustig kan drinken. ik denk misschien een motorisch sprongetje?