44 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben hele goede ervaring met easywalker. Zowel van de kinderwagen als buggy. Rijdt soepel (wij vonden soepeler dan de dubatti), makkelijk in te klappen, comfy voor de kleine.. en super degelijk nog steeds heel blij mee!
8 maanden geleden
Ik heb zelf een Nuna demi grow. Ben er erg tevreden over! Lekker wendbaar en je hoeft de wagenbak niet om te bouwen naar een zitje. Ook alle accessoires zitten bij de prijs in vond ik ook een groot voordeel. Comfort ook hoog vind ik want zit goede vering op en spatborden met grote boodschappenmand. In en uitklappen makkelijk wel relatief groot. Als je die te groot vind is volgens mij die andere kleiner. Wat ik ook echt handig vond is dat er een portemonnee bakje zit in de bak.
Hopelijk kun je hier iets mee.
8 maanden geleden
Wij zijn voor de Nuna Mixx Next gegaan, vonden wij het fijnste rijden en net geen 1000 incl. toebehoren zoals een voetenzak etc. Ook goed beoordeeld door de Consumentenbond. :)
8 maanden geleden
Ze praten bij babypark / babydump richting dubatti omdat dat hun eigen merk is! Fijne wagen maar wij vonden boodschappengedeelte onderin te klein. Meerdere merken naast elkaar gezet, alles ingeklapt en uiteindelijk gekozen voor de Joolz Geo3 meest stevig en kon klein worden ingeklapt , kan je later ook een dubbele wagen van maken stel je krijgt nog een kindje. Prijzig, maar kan je ook 2e hands veel vinden.
8 maanden geleden
Wij zijn heel blij met onze Kinderkraft wagen. Praktisch, mooi, veelzijdig, makkelijk in te klappen, degelijk en goede kwaliteit. En scheelde 800 Eur met andere wagens. Bij Van Asten babystore zijn ze heel hulpvaardig en niet pusherig naar merken. Daar goed geslaagd. Was wel eind rijden, maar fijne winkel. Bij Babypark werden wij ook naar Bugatti autostoel gepraat en babymatras van 489 Eur. Vriendelijk geholpen, maar wel poot uitgedraaid. Uiteindelijk order geannuleerd na eigen onderzoek en ander matras en babybad gekocht. Wel mooie babymeubels gekocht bij Babypark, goede kwaliteit en veel keus.
8 maanden geleden
Wij hebben 7 jaar geleden de Dubatti One aangeschaft bij Babypark. Mijn man en ik zijn beide lang (+1.85m) en alle andere kinderwagens vonden wij te laag aan duwstang of te laag aan plaatsing van het reisbedje.
Wij hebben toen gekozen voor terrein wielen en een grote boodschappenmand eronder. Het loopt als een tierelier. Ongeacht wat voor ondergrond. In het bos, over de hei, in de stad, het loopt allemaal goed.
Mijn oudste heeft tot zijn 3emet gemak in de kinderstoel ervan gezeten, mijn huidige jongste zit er ook nog met plezier in. Inmiddels 6 jaar behoorlijk intensief gebruikt en enkel 1x 2 binnenbanden moeten vervangen.
Wat bij ons toen mogelijk was, was dat je de kinderwagen helemaal kon stylen zoals je het wilde aan bekleding en behuizing, net als de wielen en het mandje eronder. Ik ben uit de shop-running om te weten of dat zo nog steeds is en of andere merken dat ook hebben.
8 maanden geleden
Wij hebben de easywalker jimmey gekocht omdat we deze qua kleur het mooiste vonden en het fijnst vonden rijden,veel opties had en het belangrijkste voor ons, relatief snel en klein in te klappen is. Twijfelden tussen deze en harvey 5, maar die dichte boodschappenmand van deze lijkt me ook heel handig en alles leek net iets beter/luxer afgewerkt (ander soort matrasje, echte refluxstand ipv alleen een lipje etc). Als je al een wens voor (snel) een tweede kindje hebt is de harvey weer beter omdat die uitbreidbaar naar duo is en deze niet maar dat vonden wij voor nu van ondergeschikt belang omdat die wens er hier (nog) niet is. Of het in de praktijk allemaal gaat bevallen is uiteraard afwachten.. Enige waar we wel achter kwamen nadat we hem al gekocht hadden is dat de bijhorende voetenzakken voor het zitje allemaal al uit de handel zijn maar die heb ik gelukkig op marktplaats kunnen scoren.
8 maanden geleden
Wij hebben de easywalker harvey. Heel tevreden mee. En nu kunnen we m makkelijk uitbreiden voor 2 kindjes. Wij vinden m soepel rijden. Enige nadeel, hij past niet in m'n kofferbak. Maar ik heb dan ook een hele kleine auto. We hebben dat destijds opgelost door een handdoek op de achterbank en daar de wagen ingeklapt op gelegd. Hoe we dat nu gaan doen, weet ik eerlijk gezegd nog niet haha.
8 maanden geleden
Wij zijn bij babypark geweest en hebben alles getest, maar voor ons zat ‘de’ wagen er niet bij daar. Uiteindelijk via consumentenbond uitgekomen bij de Joie Finiti. Compacte, lichtgewicht wagen en echt een super prijs-kwaliteit verhouding. Heel blij mee.
8 maanden geleden
Reactie op JovdB
Ik ben ook aan het kijken naar Kinderkraft, voor welke zijn jullie gegaan?
Wij hebben de Kinderkraft Yoxi 2 in 1 genomen. Die klapt makkelijk in en uit, past ook in mijn VW Up en is mooie kwaliteit. Alles zit erop en aan. Erg blij mee!