23 Reacties

12 uur geleden

Heb je al eens een papfles geprobeerd?

12 uur geleden

Hier helpt nu een dikkere slaapzak, had het blijkbaar gewoon koud. Ze draagt nu de puckababy 4 seizoenen ipv een gevoerde jollein slaapzak

12 uur geleden

Leggen jullie haar in bed? Misschien dat ze in je armen wel langer slaapt? Wij hadden ook zo’n tijd dat ze het liefste bij ons lag.

Reactie op berryberry

Hier helpt nu een dikkere slaapzak, had het blijkbaar gewoon koud. Ze draag ...
We houden het in de avond dezelfde temperatuur als overdag, omdat we dit ook dachten. In de nacht slaapt ze door (en is het kouder) dus het is iets specifieks voor de avonden...

Reactie op MamavanNine

Leggen jullie haar in bed? Misschien dat ze in je armen wel langer slaapt? ...
Ja ze heeft laaaange tijd op ons geslapen omdat we er klaar mee waren om iedere 15 minuten naar boven te gaan. Op ons slaapt ze wel inderdaad, maar we wilden juist dat ze gewoon de avond in bed doorbracht in plaats van altijd op ons

Reactie op Patriez

Heb je al eens een papfles geprobeerd?
Nee, ze drinkt alleen nog moedermelk momenteel. Ook nog geen oefenhapjes o.i.d.

12 uur geleden

Reactie op InspirerendeRegenwoud405508

We houden het in de avond dezelfde temperatuur als overdag, omdat we dit oo ...
Hoe laat staat ze sochtends op?

12 uur geleden

Zelfde verhaal hier. Ik ben op🥲

Reactie op berryberry

Hoe laat staat ze sochtends op?
Standaard tussen half 7 en 7

12 uur geleden

Ja ze heeft laaaange tijd op ons geslapen omdat we er klaar mee waren om ie ...
Jaa snap ik hoor! Het is heerlijk om weer eens een avond voor jezelf te hebben. Bij ons viel ineens het kwartje, niet echt iets voor gedaan. Maar er zitten nog steeds lastige avonden tussen. Wij brengen haar nu wel omstebeurt naar bed en als m’n man het doet krijgt ze een flesje afgekolfde melk met een beetje rijstebloem pap. Heb het idee dat ze dan wel wat dieper slaapt

Reactie op MamavanNine

Jaa snap ik hoor! Het is heerlijk om weer eens een avond voor jezelf te heb ...
Misschien moet ik dat eens proberen als ze binnenkort met de vaste voeding start, thanks!

12 uur geleden

Onze dochter slaapt in de avond beter als ze minstens 2-2,5 uur wakker is voor ze de nacht in gaat.

Reactie op Klaas96

Onze dochter slaapt in de avond beter als ze minstens 2-2,5 uur wakker is v ...
Dat is ze hier ook, meestal 2.5 uur ongeveer

11 uur geleden

Mijn kindje slaapt nu vaak van 19 tot 20 en is dan wakker tot 22:00/22:30. Dan gaan wij naar bed en gaat hij ook slapen. Tussen 8 en 10 Wel jammer idd dat we nu niet echt een avond voor onszelf hebben, maar hij is s avonds wel gezellig over het algemeen. Lekker spelen en kletsen. Dan nog even de borst en dan gaat ie meestal wel redelijk slapen. Is je kindje s avonds dan erg onrustig. Hij heeft ook een tijdje gehad dat ie veel eerder ging slapen. Ik weet niet zo goed wat een 'normaal' tijdstip zou moeten zijn, ik wacht maar af tot we straks weer in een andere fase belanden 🤷‍♀️

11 uur geleden

Reactie op RustigeVogel967142

Mijn kindje slaapt nu vaak van 19 tot 20 en is dan wakker tot 22:00/22:30. ...
Oh iets niet helemaal goed getypt, ik bedoelde: Is je kindje 's avonds erg onrustig die uren voor het slapengaan?

Reactie op RustigeVogel967142

Oh iets niet helemaal goed getypt, ik bedoelde: Is je kindje 's avonds er ...
Ze is niet enorm onrustig, maar wordt uiteindelijk wel moe (denk ik) en dan brengen we haar dus naar bed. In slaap vallen gaat prima, of niet slechter dan overdag, maar in slaap blijven is een probleem

11 uur geleden

Ze is niet enorm onrustig, maar wordt uiteindelijk wel moe (denk ik) en dan ...
Hier ook een avond baby. Bedtijd meestal tussen 22 en 0.00. In slaap vallen voor avond dutjes geen probleem, maar gewoon wakkertijd voor hij echt de nacht in gaat rond 22/0.00

Reactie op Phaedra1

Hier ook een avond baby. Bedtijd meestal tussen 22 en 0.00. In slaap vallen ...
Hoe doe je dit dan in de avond? Want ze is wel moe lijkt het, maar wil niet slapen

7 uur geleden

Standaard tussen half 7 en 7
Daar ligt het dan niet aan. En hoe laat doet ze haar 1e dutje? Ze zeggen vaak dat die dan niet voor 9 uur moet starten en dat er voldoende wakkertijd ‘s ochtends moet zijn om het niet te zien als verlengde van de nacht.

7 uur geleden

Reactie op berryberry

Daar ligt het dan niet aan. En hoe laat doet ze haar 1e dutje? Ze zeggen va ...
En de duur van het ochtendje dutje kan nog uitmaken, dat er niet vermoeidheid van de nacht wordt weggeslapen maar ong 1 uur