11 Reacties

5 maanden geleden

Daar geen ervaring mee maar wel met hetzelfde probleem las dat jij aangeeft haha..wij slapen op zolder en heb nu op marktplaats een easybaby machine gekocht. Zou ook erg helpen tegen krampjes omdat je minder luchtvorming in de flesjes krijgt. Ben benieuwd!

5 maanden geleden

Wij hebben een digitale waterkoker en doen altijd flesjes 40 graden. Ideaal!!

5 maanden geleden

Wij gebruiken een flessen warmer, die zetten we aan als we de kleine pakken en verschonen en dan is hij klaar als wij klaar zijn. Alleen als je kleine ouder word en de flessen 180 ml worden dan duurt het lang.

5 maanden geleden

Reactie op Kimmetje-1989

Wij gebruiken een flessen warmer, die zetten we aan als we de kleine pakken ...
Die heb ik gekregen bij de oudste en vond ik mega onhandig en lang duren. Daarnaast had ik toen Dr Brown flessen die je niet mocht uitkoken (en met die flessenwarmer stond het in kokend water). Nu ga ik glas gebruiken maar wordt het glas suuuuper heet (voordat de voeding 眉berhaupt lauw is haha). Voor mij geen optie helaas.

5 maanden geleden

Reactie op CorientjeV

Daar geen ervaring mee maar wel met hetzelfde probleem las dat jij aangeeft ...
Dank je wel! Heb even gekeken maar het is toch niet iets voor ons. Ben even specifiek op zoek naar ervaringen met een heet water dispenser of digitale waterkoker.

5 maanden geleden

Reactie op Devixx

Wij hebben een digitale waterkoker en doen altijd flesjes 40 graden. Ideaal ...
Fijn! Dank je wel!

5 maanden geleden

Wij hebben allebij, heetwaterdispenser zal boven staan op 40掳 en beneden makkelijk met de waterkoker op 40掳 in te stellen als het moet

5 maanden geleden

Ik heb een waterkoker die verwarmd naar 40 graden. Ik vind het ideaal! 鈽猴笍 ook nu voor thee of een warme kruik 鈽猴笍

5 maanden geleden

Ik heb een digitale waterkoker die verwarmd naar 40 graden en ik vind deze echt top.

5 maanden geleden

Ik heb een flessenwarmer gekocht die je kan instellen op temperatuur. Met 3 minuten is deze warm, in de tussentijd luier verschonen en klaar! Ik heb zelf de draagbare genomen, dus hij kan ook mee als ik weg ga, maar van hetzelfde merk heb je er ook in die met snoer is.

5 maanden geleden

Dank allemaal voor de reacties! Ik ben om en koop een digitale waterkoker voor op de slaapkamer 馃榿