10 Reacties
7 uur geleden
Je omschrijft normaal babygedrag, maar als je het niet wil uitzitten dan hebben slaapcoaches wel goede tips voor wat meer rust. De vraag is of je er geld en tijd voor over hebt :) het vraagt ook wel inzet om de adviezen op te volgen
7 uur geleden
Reactie op AnnieSchreurs04
Is het niet een slaapregressie?
Die kan tot 12 weken duren
Zou ook goed kunnen! Maar die nachten zijn eigenlijk altijd al zo geweest. Overdag is het nu alleen korter dan ‘normaal’
6 uur geleden
Reactie op AttenteVaren512974
Zou ook goed kunnen! Maar die nachten zijn eigenlijk altijd al zo geweest. ...
Aha okee. Bij ons is het overdag vanzelf goed gekomen dat ze ook beter zelf in slaap vallen. Alleen is snachts nu een drama. Dus wij puzzelen ook. Maar dit wordt vanzelf beter ga ik vanuit.
6 uur geleden
Ik zou echt even afwachten en proberen te accepteren dat dit normaal babygedrag is. Dikke kans dat het vanzelf weer over gaat en anders kan je altijd nog een slaapcoach inschakelen.
6 uur geleden
Wij ons bijna hetzelfde, alleen slaapt hij soms 45 minuten. Maar mij is verteld dat dit zoals eerder wordt geschreven passend is bij de leeftijd. Hij is verder heel vrolijk en daardoor wij ook :)
6 uur geleden
Ik vermoed dat je in de slaapregressie zit. Dan veranderen de slaapcycli en kunnen veel baby's het niet koppelen. Zou nu nog niet een slaapcoach inschakelen maar pas als het wat rustiger is
3 uur geleden
Overdag doen wij het middag dutje (2e of 3e dutje, ligt er aan hoe de dag loopt) op de arm. Dat is de enige manier waarop hij langer slaapt. Zodra ik merk dat hij wakker wordt loop ik naar een donkere kamer en sus ik hem opnieuw in slaap 😊 Ik geniet er van zo lang het kan! En zodra hij slaapt kan ik met m'n vrije hand alles doen.. wakker wordt hij toch niet zo snel bij me 😅
Ik zit hier nu (18:00) ook met een baby aan de borst die de nacht zo in gaat vanwege de slaapregressie. Hij heeft de extra slaap, voor zover die lukt, echt nodig tijdens de regressie merk ik. Bij twijfel vraag ik chat gpt wel eens om hulp ..