6 Reacties

4 uur geleden

Moeilijk he dit soort dingen. Hier 24 weken oud en ook nog elke 3 komt hij voor voeding.. soms overdag zit er 4 uur tussen en zoals vannacht was het elke 2 uur raak. Ik geef borstvoeding op verzoek en als ik werk (4 dagen in de week) dan krijgt hij flesjes afgekolfde melk

4 uur geleden

Te snel gedrukt oeps! Ik herken dat hij slecht slaapt in ieder geval. Ook niet koud want nekje voelt goed aan.. ik heb dus geen tips maar wel herkenning

4 uur geleden

Misschien komt het doordat de box een stuk steviger is dan de co sleeper. Mijn dochter werd vaak (vanaf 01:00 bijna na elke slaapcyclus) wakker 's nachts naast mij in de co sleeper en dit kwam zo goed als zeker door de co sleeper, want haar eerste nacht in der eigen kamer en ledikant sliep ze door tot kwart voor zes. Zij werd waarschijnlijk wakker door het gekraak van de co sleeper en misschien was het bewegen ook niet fijn. Ze is een bewegelijke slaper en als ze naar volgende slaapcyslus gaat ze bewegen. Ik denk dus dat ze in die schakelmomenten wakker werd van het gekraak. Mijn vriend en in zaten al weken op die co sleeper te mopperen, nooit gedacht dat zij er ook last van zou hebben. Ik wilde eigenlijk nog niet dat ze naar der eigen kamer ging want ik vond het zo gezellig om met der wakker te worden maar ik was toch erg blij met de keuze.

4 uur geleden

Mischien naar 5 flesjes terug? En dan de laatste wat groter doen? Wij voeden om 7:00, 11:00, 14:00/15:00, 19:00 150ml. En dan om 22;00 soort droomvoeding van 180ml. En daarmee is de nachtvoeding er wel af gegaan. Wil zelf ook graag naar 4 flesjes maar dan lukt gwn niet. En dit lijkt wel goed te gaan. Om 10:00 trouwens wel fruithapje en om 17:00 groente hapje. Soms met beetje pap erbij.

4 uur geleden

Reactie op gerriewerrie

Mischien naar 5 flesjes terug? En dan de laatste wat groter doen? Wij voede ...
Dit is ook het eerste waar ik aan dacht. Mijn dochter is 23 weken en moet echt 5 flesjes drinken. Dan slaapt ze de nacht door. Met 4 weet ik zeker dat ze in de nacht weer 1x komt. Zij krijgt geen hapjes enkel borstvoeding. Afgekolfd zijn dit 4 flesjes van 140-150 ml en 1 van 170. Ook merkte ik bij mijn dochter dat ze beter sliep toen ze naar haar eigen kamertje ging. Naast mij werd ze geregeld wakker en legde ik haar al aan, terwijl ik nu merk dat ze zichzelf weer in slaap reguleert omdat ik er niet snel genoeg bij ben

3 uur geleden

Overdag te weinig uiteindelijk? Ik vind 7-12 namelijk wel erg lang ertussen met een fles van 180馃槄