353 Reacties

4 maanden geleden

Hi ladies! Ik zal het aftrappen haha! Ik ben Lies, woon samen met m鈥檔 vriend (3+ jaar samen), en ben zwanger voor de 2e keer! Eerste keer helaas een missed abortion dus een miskraam gekregen, dat was afgelopen jaar. Mijn NOD is as maandag pas, maar ik weet het al 3 dagen 馃ス. Voelt nog niet helemaal alsof dit over mij gaat dus besef het zeker nog niet haha! Volgens m鈥檔 berekening ben ik 4 aug uitgerekend 馃馃徏 Verder heb ik aan kwaaltjes een mega opgeblazen buik na iedere maaltijd, ben ik nu al mega emo bij sommige dingen, moet ik vaak plassen, en moet ik veel boeren laten 馃檲

4 maanden geleden

Hey! Gister avond een positieve test in handen. Een vroege test en volgens de app is de geschatte uitgerekende datum 2 augustus. Ik ben Daantje, 35 jaar oud, woon samen met mijn vriend en wij hebben een zoontje van net 1 jaar oud. Behalve zeurende pijn in mijn onderbuik en vaak moeten plassen heb ik nog geen kwaaltjes.

4 maanden geleden

Hey allemaal! Ik heb een makkelijk herleidbare naam dus die vertel ik niet鈽猴笍 Maar ik ben bijna 30 jaar oud, getrouwd, mama van een kindje van 7 maanden en nu zwanger van ons 2e kindje鉂わ笍 Onze 1e heeft zo鈥檔 2 jaar geduurd, mede door een aantal miskramen, maar vlak voordat we de medische molen ingingen was het plots toch raak! Nu liep het daarentegen helemaal anders. Niet gepland, maar wel zeer gewenst! Zo bijzonder om verrast te worden met een zwangerschap ipv obsessief bezig te zijn met zwanger worden. Wat zijn wij blij met dit wondertje!鉂わ笍

4 maanden geleden

Hi ladies! Ik zal het aftrappen haha! Ik ben Lies, woon samen met m鈥檔 vrien ...
Ik ben wel benieuwd wat voor jullie vaak plassen is. Dinsdag is mijn nod, maar word gek van het vele plassen. Zou het een voorbode zijn?

4 maanden geleden

Hi! Ik ben Pien, 32 jaar, woon samen met mijn partner en we hebben een zoontje van 3 jaar. Ik heb vanmorgen positief getest 10 dpo, hopelijk gaan de testen oplopen 馃. Meestal een cyclus van 28 dagen, zou mijn NOD de 24ste zijn, maar uitgerekend vanaf mijn ovulatie is dit de 27ste. Nog even spannend dus. Mijn zwangerschap zal waarschijnlijk shared care zijn vanwege een auto immuun ziekte, dus extra spannend.

4 maanden geleden

Hey ! Ik ben Jasmijn. 26(bijna 27) eergister een positieve test gekregen geen idee precies hoeveel dpo want ik was er niet mee bezig en ik weet niet exact wanneer mijn eisprong was. Uitgerekend datum volgens berekening is 1 augustus. Ik woon samen met mijn vriend en onze zoon van 2 (bijna 3) Kwaaltjes: enorm moe wat ik heel erg herken van mijn eerste zwangerschap, veel plassen voor mijn doen, opgeblazen gevoel, opgeblazen buik kreeg bijna mijn broek niet dicht 馃槄. Ik ben wel wat angstiger nu ik met een hernia zit die eigenlijk door middel van operatie weg gehaald moet worden, maar omdat ik nu zwanger ben moet dit worden uitgesteld. Dit wordt de tweede keer dat dit bij mij gedaan wordt en helaas geen andere oplossingen.

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben Renske, 34 jaar. Vanmorgen positief getest. Volgens mijn berekening is de uitgerekende datum 2 augustus. Dit is mijn eerste kindje. Ik heb geen partner en ga dit dus solo doen.

4 maanden geleden

Hi! Vandaag op 10 dpo positief getest. Mega spannend na een vroege miskraam in September. Volgens eigen berekening 6 augustus uitgerekend! Samen met mijn partner wordt dit ons eerste kindje 馃崁

4 maanden geleden

Hiii allemaal! Mijn naam is Angel, 24 jaar jong en wonend in Rotterdam. Samen met mijn partner zijn we iets meer dan een jaar bezig geweest om kinderen te krijgen tot ik het niet vertrouwde. Ik loop bij het Erasmus MC voortplantingsgeneeskunde. Daar hebben ze gecontstateerd d.m.v. echo en bloedonderzoek dat ik PCOS heb. Dit uit zich bij mij in heel veel testosteron, insulineresistentie, overbeharing (echt overal!!!), haaruitval en stemmingswisselingen. Sinds 1 maand slik ik metformine 500 mg 1 x daags voor de insulineresistentie maar ik had gelezen dat dit ook baad kon hebben bij PCOS. Nou en wonder boven worden hebben we na zo lange tijd moeite te doen eindelijk een positieve test in handen! 馃槏 Mijn vriend heeft al een zoontje, voor mij is het mijn eerste kindje. Super spannend 馃き

4 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben Karin, en ik ben 23 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend, en het is ons eerste kindje samen. Ik heb gisteren (23 november) een positieve zwangerschaps test in handen mogen hebben. Volgens mijn eigen berekening zal ik ongeveer rond 2 augustus uitgerekend moeten zijn. Ik merkte ongeveer al 3 dagen voor dat ik ongesteld zou moeten worden meerdere klachten op. Mijn borsten zijn erg gevoelig, ik heb wat last van krampen in de onderrug (wel wat vervelend met reuma in de onder rug, maar hee, kleinigheidjes hou je toch!) ook wat meer last van vermoeidheid, een opgeblazen gevoel, daarbij ook een beetje last van misselijkheid, en ontzettend veel steken en of krampen rondom mijn liezen, en in mijn onderbuik. Als laatste ben ik natuurlijk ook niet ongesteld geworden馃槣. Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!鈽橈笍

4 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Elise en ik ben 32 jaar. Ben getrouwd met mijn man en samen hebben we een zoon van 5. We wonen in noord Holland. Ben van origine Fries. Als alles goed gaat rond 5 augustus uitgerekend. Gister last van innestelingsbloeding gehad. Toch schrikken maar was ook snel weer over gelukkig.

4 maanden geleden

Hoi, Mijn naam is Lisette, 31 jaar en samen met mijn man zijn we woonachtig in het oosten van het land. We hebben samen 2 kinderen. We hebben een zoon van 6 en een dochter van 4. Na onze dochter hebben we twee keer een miskraam gehad. Maar nu sinds dinsdag weer een voorzichtig positieve test, naar mate we verder de week in gaan wordt het steeds duidelijker. En is de controle lijn net zo roze! Vandaag zou mijn menstruatie opgang komen, mijn cyclus is altijd spoton geweest en begint meestal in de nacht. En is tot nu uitgebleven馃槉 Uitgerekende datum zal nu, volgens het internet en voorzichtig van de verloskundige, 3 augustus zijn.

4 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Kayleigh 26 jaar. Ben getrouwd 馃槉 en samen hebben wij al twee kindjes een zoon van 5 en een zoon van 3. 3 dagen voor mijn nod een positieve zwangerschapstest 馃グ en nu is mijn menstruatie ook uitgebleven ik ben twee augustus uitgerekend. Voor iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap

4 maanden geleden

Hoi, Ik ben Kim, 30 jaar, getrouwd en woon met mijn man en zoontje in Twente. We hebben al een zoontje van 2.5. In juni een miskraam gehad dus ik vind het nu wel extra spannend. Ik ben 1 augustus uitgerekend

4 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Jessica 30 jaar en getrouwd met mijn man Joey. Wij hebben afgelopen Januari ons eerste kindje mogen krijgen en nu ben ik na 10 maand opnieuw zwanger. De uitgerekende datum is nog onbekend, ik heb nog geen regelmatige cyclus gehad omdat ik nog borstvoeding geef. Ik kijk heel erg uit naar de komst van een broertje of zusje voor ons Madelief鉂わ笍

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben Kim, bijna 30 jaar, getrouwd en samen met mijn man heb ik een dochter van 1,5 jaar. Volgens mijn eigen berekening 1 augustus uitgerekend. In september een miskraam gehad en gelukkig snel weer zwanger mogen worden. Ik vind het alleen hierdoor wel extra spannend. Hoop dat het deze keer goed mag gaan. 鉂わ笍

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben Sophie, 29 jaar oud en samen met mijn vriend woon ik in Brabant. Dit wordt ons eerste kindje dus het is allemaal onwijs spannend! Volgens eigen berekening is de uitgerekende datum 6 augustus.

4 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben Marcella, 30 jaar , 5 jaar getrouwd met mijn man en een dochtertje van bijna 4 jaar. Met hopelijk deze maand eindelijk weer een positieve test in handen te krijgen, we zouden het zo mooi vinden nog een tweede kindje erbij!

4 maanden geleden

Hoi, Omdat mijn naam niet zo vaak voorkomt, noem ik die liever niet. Ik ben 25 jaar en mijn partner en ik hebben al een dochter van net een jaar oud. Gisteren had ik op 10 dpo een positieve test in handen. We zaten net in ronde 2 van het opwekken van een eisprong met Letrozol, dus we zijn enorm blij dat het gelukt is. Ik zou uitgerekend zijn op 8 augustus.

4 maanden geleden

Dag lieve mama's. Ik zou 4 weken zwanger zijn van kindje #3! In 2022 werd onze oudste dochter na een zwangerschap van 40w Stilgeboren, een beetje later werd ons lief regenboog zusje geboren en nu dus zwanger van nummertje 3! Immens dankbaar voor weer een klein wondertje!