49 Reacties

4 maanden geleden

Jaaaa. Ik ben echt helemaal verkocht en wil echt nooit meer anders. 3e zwangerschap met full time kolven, en een erg hoge melkproductie. Zelf ook grote en zware borsten maar deze kolf is echt het einde. Ik heb zelf goedkope voedingsbh's gekocht op temu, waar ze makkelijk inkunnen. Echt geen andere kolf proberen, ik heb hiervoor medela gehad en nog een andere, maar helemaal niets. Het enige nadeel aan de evite kolf vind ik, is dat je na ongeveer 1.5 uur kolven (totaal) moet opladen, en dit niet onder het kolven kan. Ik ben nogal vergeetachtig soms, dus de eerste dagen soms om en om kolven omdat ik eerst moest opladen, maar verder dus echt top.

4 maanden geleden

Ja ik heb hem en vind hem super! Hij draagt echt heel fijn. Je moet hem alleen wel na 3 of 4x opladen, maar top ding

4 maanden geleden

Reactie op Suus AR

Jaaaa. Ik ben echt helemaal verkocht en wil echt nooit meer anders. 3e zwan ...
Oh fijn! Ik heb nu een medela handkolf maar jeetje duurt lang voordat ik voldoende gekolfd heb 🥲 Hoe lang duurt het voordat de kolf weer is opgeladen?

4 maanden geleden

Reactie op mb1999

Oh fijn! Ik heb nu een medela handkolf maar jeetje duurt lang voordat ik vo ...
1,5 tot 2u

4 maanden geleden

Ik ben ook erg positief over de Evite draadloze kolf. Maakt wel (veel) geluid. Dus zal hem in het openbaar niet snel gebruiken denk ik (past dus ook gemakkelijk onder je top/bh).

4 maanden geleden

Reactie op mb1999

Oh fijn! Ik heb nu een medela handkolf maar jeetje duurt lang voordat ik vo ...
Ongeveer 1.5 uur. Ik kolf per borst ongeveer 130 ml in 20 min. Ik kolf 's morgens om half 9, 12 uur, half 4 em dan 's avonds na het eten nog een keer. Daarna aan de lader voor de late avond kolfsessie en hij is nu ik het niet meer vergeet dus nooit meer leeg.

4 maanden geleden

Ja heel fijn! Echt een aanrader, met veel verschillende opties qua grootte van je tepel.

4 maanden geleden

Jaa heel fijn! Past makkelijk in je bh! Ik moet ze eens per 24 uur opladen. Kolf ook fulltime dus gaan echt wel 6,7 rondes mee

4 maanden geleden

Is het geluid echt hard? Of valt dat wel mee? Heb hem net besteld

4 maanden geleden

Reactie op Aniek93A

Is het geluid echt hard? Of valt dat wel mee? Heb hem net besteld
Ik vind het echt niet zo hard, ik zou hem zelf wel gebruiken in het openbaar..

4 maanden geleden

Ik gebruik de pomp nu voor het eerst maar vind de standen heel verwarrend. Wanneer gebruiken jullie de A, wanneer het hartje en wanneer de druppels? Ik ben nu gelijk begonnen met de druppels op stand 3, want ik begon met 10 minuten stand a niveau 4 maar er kwam geen druppel melk in de kolf?!

4 maanden geleden

En nog een vraag: hoe doen jullie deze units in je bh?! Er zitten verlengstukken bij maar die passen niet op mijn voedingsbh dus heel benieuwd hoe jullie dit doen.

4 maanden geleden

Reactie op Aniek93A

Ik gebruik de pomp nu voor het eerst maar vind de standen heel verwarrend. ...
Ik gebruik eerst A ( automatisch) die begint met kort en zacht zuigen ( doet een baby ook ) en de automatische stand loopt steeds hoger op. Als ik merk dat er wat uitkomt dan zet ik hem op de druppels en op 11 of 12 ☺️. Als ik niet op A begin dan komt er bij mij ook niks en op deze manier komt er bij mij na een voeding 50 ml ongeveer

4 maanden geleden

Reactie op Amber07

Ik gebruik eerst A ( automatisch) die begint met kort en zacht zuigen ( doe ...
Oké! En is hoe hoger de stand hoe harder het zuigen? Of dat niet? Merk dat m’n tepels niet heel veel aan kunnen qua zuig kracht.

4 maanden geleden

Reactie op Aniek93A

Oké! En is hoe hoger de stand hoe harder het zuigen? Of dat niet? Merk dat ...
Ik trek niet hoger dan stand 4 😳 blijkbaar hoeft mijn baby amper te zuigen, ze krijgt ook niets uit de flesjes met spenen 1 en 2 🤣 alleen de lanisoh werkt

4 maanden geleden

Reactie op Aniek93A

Oké! En is hoe hoger de stand hoe harder het zuigen? Of dat niet? Merk dat ...
Ja niet echt harder vind ik meer langer en kortere pauzes :)! Maar het is echt even uitzoeken wat bij jou past en wat voor jou werkt, heeft bij mij ook echt even geduurd voor ik het door had 😅, er kwam eerst echt heel weinig bij mij uit en het gaat nu steeds makkelijker!

3 maanden geleden

Ik vraag me ook af hoe jullie dit doen. Ik heb ook een dubbele kolf van evite, ik probeer na de ochtend voeding iets extra af te kolven om te sparen zodat we 2x per week een flesje kunnen oefenen. Na 10 minuten kolven beide borsten heb ik soms in totaal maar 5-10 ml? Doe ik iets fout of is dit normaal?

3 maanden geleden

Reactie op Marloe123

Ik vraag me ook af hoe jullie dit doen. Ik heb ook een dubbele kolf van evi ...
Kolven op t moment dat ze een flesje krijgt en dat in de koelkast voor het volgende flesje

3 maanden geleden

Reactie op Bloem20023

Kolven op t moment dat ze een flesje krijgt en dat in de koelkast voor het ...
Maar hoe kom je dan aan dat eerste flesje? Ik kom zo namelijk niet aan een volledige voeding, dus als we dan t oefen flesje gegeven heeft drink hij meestal nog beide borsten. En ik ben bang dat als ik dan al gekolfd heb hij niet meer kan drinken als t flesje te min is. Plus, hoe ga ik zo ooit een voorraadje maken?😂😅

3 maanden geleden

Reactie op Marloe123

Maar hoe kom je dan aan dat eerste flesje? Ik kom zo namelijk niet aan een ...
Ohhh ja ik heb de 1e week toen ik stuwing had met lekschalen in gelopen en zo voorraadje in diepvries (over enthousiaste borsten, maar overproductie vorige baby is ook echt niet leuk) En net voordat ie moet drinken ochtend voeding zelf helemaal leeg kolven? Dan kolf je misschien wel meer dan hij op kan? En als.je t meteen geeft hoef je t niet op te warmen dus kun je het bewaren erna? Dan kan hij achter nog steeds aan je borsten ze zijn toch nooit echt helemaal leeg?