9 Reacties

Ik heb hier ook een dooie cavia op mn kop zitten sinds de bevalling. Lang leve de hormonen

gisteren

Oef wat vervelend zeg. Knippen is zo zonde. Je kan verschillende dingen doen. Zorg voor bijv een leave in mask. Ga nooit met haren in een staart slapen. Zorg voor elastiekjes (die kabels) die klitten niet vast in je haar. En ga slapen met een bonnet op (en zijden kussensloop) dit zorgt er allemaal voor dat je haar minder gaat klitten. Succes 馃槆

gisteren

Ja hier ook, heb er net maar een stuk af laten knippen bij de kapper want het was ook aardig lang . Nu nog steeds klitten maar iets minder knopen

gisteren

Herkenbaar!

gisteren

Heel erg herkenbaar! Geen idee waardoor het komt.

20 uur geleden

Heb het ook! Was het alweer vergeten van na m鈥檔 eerste bevalling, maar toen had ik het ook. Super irritant! Ga deze week een stukje korter laten knippen :)

19 uur geleden

Ik heb nooit knopen/klitten, maar wel sinds mijn haar uitvalt. Ik draag mijn haar veel vast en volgens mij zorgen alvdie losse haren voor die klitten

18 uur geleden

Ik gebruik de anti-klitspray van Gliss en is echt topspul, mijn haar is veel makkelijker doorkambaar.

4 uur geleden

Heel herkenbaar, mijn haar heeft een hele andere, droge structuur gekregen waardoor het zoveel klit 馃槶