13 Reacties

6 maanden geleden

Ik lees mee! Ik heb hier ook last van. Bij mijn eerste zwangerschap geen last van gehad. Maar nu echt de hele dag door ook tijdens het slapen en ik heb ook echt al van alles geprobeerd maar niets helpt

6 maanden geleden

Reactie op Sooortj

Ik lees mee! Ik heb hier ook last van. Bij mijn eerste zwangerschap geen la ...
Precies! Ik ook tijdens het slapen alsof ik een marathon heb gerend verschrikkelijkkk

6 maanden geleden

Ik heb dit ook wanneer ik de auto soms instap, airco moet echt op standje vrieskist en zodra ik eruit stap kan ik het ineens weer zo bloed heet hebben zonder dat het echt warm is😅

6 maanden geleden

Bij m’n eerste zwangerschap lieten we het glas in de woning vervangen midden in de winter. Ik zat er heerlijk bij op de bank in een T shirt en iedereen verklaarde me voor gek. En nu weer het is echt innerlijke warmte ofzo, zo naar

6 maanden geleden

Ik heb dit ook… heb de ventilator bij me staan dus zet die dan maar aan, dat werkt iets

6 maanden geleden

Ohhhh zo herkenbaar. Was me aan het klaarmaken vanmorgen, kreeg me toch een opvlieger ineens. Koelde gewoon niet meer af, werd helemaal gek. En mijn partner ook nog “het is helemaal niet warm”😩😩😩

6 maanden geleden

Reactie op Jm2023

Ohhhh zo herkenbaar. Was me aan het klaarmaken vanmorgen, kreeg me toch een ...
Hahaha dat is echt de standard zin die ik ook te horen krijg van mn partner🤣

6 maanden geleden

Hier ook.. momenteel gaande. Even rusten ivm veel harde buiken.. binnen een minuut gutste het zweet van me af. Kussen van de bank waar mijn hoofd op lag helemaal nat.. vreselijk. Bij mijn eerste niet zo gehad.. alleen na de bevalling een paar dagen. In de nacht ook.. lig al alleen onder een lakentje maar word gewoon wakker door het zweten en alles nat. 🙈 Zo vies.

6 maanden geleden

Jaa ik heb ook opvliegers, ene dag heel veel en andere dag valt het wel weer mee. Enige wat mij helpt is stil zitten en ventilator volop op me en wachten tot ik me enigszins weer oké voel. Kan wel 2 a 3 keer per dag douchen. 🤣

6 maanden geleden

Herkenbaar! Heb het zovaak zo warm!

6 maanden geleden

Ooh ik ook sinds deze week. Niet normaal. Ik zit gewoon stil Op de bank en ineens breekt me het zweet uit aan alle kanten.

6 maanden geleden

Ik heb het ook zooo warm, ik ben meestal de koukleum in huis 😂

6 maanden geleden

Hier ook zo warm, bijna 34 weken zwanger. Ik kan standaard mn bed verschonen en douchen na even geslapen te hebben. Echt overal zweet, mn haren helemaal nat, heel vies voel ik mij dan! In de eerste weken na de bevalling van de eerste had ik ook van dat vieze stinkende puberzweet, dus ik ben bang dat ik dat deze keer weer krijg whaha.