Ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft. Zoals je leest: extreme opvliegers.
Ik zit op de bank, het huis is prima qua temperatuur, niet te warm en ook niet te koud. Maar dan ineens krijg ik het zo extreem warm, dat ik binnen 2 min al zweet en dan echt bijna overal. Mn hoofd wordt zweterig, mn rug, mn buik. Stil zitten lijkt t erger te maken. Dus dan moet ik voor de ventilator zitten om af te koelen. Eenmaal afgekoeld, weer op de bank zitten en na 5/10 minuten komt het weer. Pfff ik wordt er gek van. Ik was mn voeten regelmatig met koud water en handen ook omdat deze gloeiend zijn de hele dag maar in de avond het ergste.
Ik wordt hier zo gek van!!! Iemand tips???
Ik lees mee! Ik heb hier ook last van. Bij mijn eerste zwangerschap geen last van gehad. Maar nu echt de hele dag door ook tijdens het slapen en ik heb ook echt al van alles geprobeerd maar niets helpt
Ik heb dit ook wanneer ik de auto soms instap, airco moet echt op standje vrieskist en zodra ik eruit stap kan ik het ineens weer zo bloed heet hebben zonder dat het echt warm is😅
Bij m’n eerste zwangerschap lieten we het glas in de woning vervangen midden in de winter. Ik zat er heerlijk bij op de bank in een T shirt en iedereen verklaarde me voor gek.
En nu weer het is echt innerlijke warmte ofzo, zo naar
Ohhhh zo herkenbaar. Was me aan het klaarmaken vanmorgen, kreeg me toch een opvlieger ineens. Koelde gewoon niet meer af, werd helemaal gek. En mijn partner ook nog “het is helemaal niet warm”😩😩😩
Hier ook.. momenteel gaande. Even rusten ivm veel harde buiken.. binnen een minuut gutste het zweet van me af. Kussen van de bank waar mijn hoofd op lag helemaal nat.. vreselijk. Bij mijn eerste niet zo gehad.. alleen na de bevalling een paar dagen.
In de nacht ook.. lig al alleen onder een lakentje maar word gewoon wakker door het zweten en alles nat. 🙈 Zo vies.
Jaa ik heb ook opvliegers, ene dag heel veel en andere dag valt het wel weer mee. Enige wat mij helpt is stil zitten en ventilator volop op me en wachten tot ik me enigszins weer oké voel. Kan wel 2 a 3 keer per dag douchen. 🤣
Hier ook zo warm, bijna 34 weken zwanger.
Ik kan standaard mn bed verschonen en douchen na even geslapen te hebben. Echt overal zweet, mn haren helemaal nat, heel vies voel ik mij dan! In de eerste weken na de bevalling van de eerste had ik ook van dat vieze stinkende puberzweet, dus ik ben bang dat ik dat deze keer weer krijg whaha.