11 Reacties

4 weken geleden

Ik heb een voedingstrui met ritsen, heel fijn. Maar ik heb ook wat shirts met ritsen en dan draag ik een flanellen overhemd erbij open die zijn lekker warm.

4 weken geleden

Ik heb 1 fleece trui van Zipster gekocht en ik leef er in. Veel te duur wel maarja.. t is koud en deze trui is echt heerlijk..

4 weken geleden

Reactie op Rechtzodiegaat

Ik heb 1 fleece trui van Zipster gekocht en ik leef er in. Veel te duur we ...
Ja omdat ie zo duur is zat ik wel te twijfelen 🙈 maar dus wel het geld waard?

4 weken geleden

Ik heb een paar truien van Giftyfymama, die hebben ritsjes aan de zijkant. En anders heb ik vaak een voedingshemdje van h&m en een dik vest aan.

4 weken geleden

Ik heb voedingskleding maar vind dat niet per se handiger. Nu draag ik elke dag een los wollen hemd die ik naar beneden kan trekken, dus dat ie om je buik gewoon blijft zitten, en dan er boven normale maar loszittende kleding die ik omhoog schuif

4 weken geleden

Ik heb al helemaal in het begin 3 truien van Zipster gekocht. Zijn nu zeker wel fijn. Bij mij was wel bij 1 trui de naad bij een van de ritsen kapot gegaan. Hebben ze netjes gecompenseerd. Ik draag ze regelmatig, maar niet dag in dag uit. Ik heb het ook eigenlijk nooit koud met voedingsbh, voedingshemdje en een gewone trui. Misschien staan ze ook op Vinted? Als je ze aan de dure kant vindt?

4 weken geleden

Ik heb 2 truien van tajine banane (vinted) met ritsen aan de zijkant die heel fijn zijn. Maar vind ‘normale’ kleding eigenlijk ook prima, heb een hempje met spaghetti bandjes op de meest losse stand die trek ik dan makkelijk naar beneden en mn trui omhoog zodat je ook niet helemaal bloot zit

18 uur geleden

Reactie op Rechtzodiegaat

Ik heb 1 fleece trui van Zipster gekocht en ik leef er in. Veel te duur we ...
Ok Ik ben ook overstag gegaan, zipster fleece besteld. Man dat had ik eerder moeten doen! Ik heb de afgelopen week niks anders meer gedragen 😬😅

11 uur geleden

geen idee of het nog handig is, maar ik leef sinds mijn bevalling in zipster, duur, ja, maar tegelijkertijd heb ik het letterlijk elkedag aan voor de geheletijd dat ik borstvoeding geef. Ik heb dure kledingstukken in de kast die ik echt minder gedragen heb. dus wat mij betreft was het het geld waard haha

11 uur geleden

Ik heb helemaal geen speciale voedingskleding. Ik draag vrijwel alleen hoodies en truien nu. Trek het gewoon omhoog, ook in het openbaar.

2 uur geleden

Reactie op BehulpzameHemel640412

Ik heb helemaal geen speciale voedingskleding. Ik draag vrijwel alleen hood ...
Ja voeden in het openbaar is ook niet mijn issue hoor, vooral de kou (ik woon op een boerderij die niet overal even goed verwarmd is). Nu dus toch een zipster trui gekocht en die doe ik pas weer uit als het zomer is denk ik 😅