21 Reacties

9 maanden geleden

Ik volg!

9 maanden geleden

Prenatal of wehkamp , dit is echt een aanrader! Ik heb maat S en M besteld en de verkeerde maat teruggestuurd 😊

9 maanden geleden

Reactie op ZelfstandigeEik919436

Prenatal of wehkamp , dit is echt een aanrader! Ik heb maat S en M besteld ...
Dankjewel zal ff gaan kijken

9 maanden geleden

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, heb er zoveel besteld en weer terug gestuurd 🤭 Heb er nu 2 van noppies, fijne kwaliteit!

9 maanden geleden

Reactie op essie.

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, heb er zoveel besteld en weer terug g ...
Okee bedanktt

9 maanden geleden

Ambika leggings via moskito! 😁 Was echt een zoektocht maar deze zijn lang genoeg.

9 maanden geleden

Reactie op Cheetah91

Ambika leggings via moskito! 😁 Was echt een zoektocht maar deze zijn lang ...
Kan je die ook terug sturen?

9 maanden geleden

cotton club! dan maatje groter bestellen.

Reactie op Cheetah91

Ambika leggings via moskito! 😁 Was echt een zoektocht maar deze zijn lang ...
Vallen deze ook helemaal over de buik? Heb al een flinke buik en vind alles knellen behalve echte zwangerschaps broeken maar zoek ook weer eens wat met een leuk printje 😬

9 maanden geleden

https://www.prenatal.nl/prenatal-zwangerschapsbroek-1513170041/ Ik heb deze gehaald bij de prenatal, zit echt heel erg lekker, super zachte stof!

9 maanden geleden

Die heb ik ook, zit superfijn!

9 maanden geleden

Reactie op OogverblindendePlaneet750294

Vallen deze ook helemaal over de buik? Heb al een flinke buik en vind alles ...
Ik heb een maat groter besteld en trek ze over mijn buik idd 😁

9 maanden geleden

Bedoel je flared? Want ik heb er eentje van de cotton club

9 maanden geleden

Ik heb er een aantal van Costes, zitten erg fijn

9 maanden geleden

Helaas is echt passen bijna onmogelijk bij zwangerschapskleding. Ik weet niet op de h&m ze nog in de winkel heeft hangen maar bij ons iig ook niet meer en dan blijft eigenlijk de Prénatal over om heen te gaan en te passen. Zeeman heeft ook wat leuke modellen maar jammer dat je ze niet even kan voelen en passen.

9 maanden geleden

Ik koop ze bij Costes met elastieken band, maatje groter dan normaal

9 maanden geleden

Je zou Zalando kunnen proberen. Is dan wel online maar je kan alles passen zonder vooraf te betalen.

9 maanden geleden

Noppies heeft hele leuke zwangerschapbroeken flaire. Ze zitten ook heerlijk. Gratis verzending en retour. De broeken kun je in je normale maat nemen behalve die met ribbel die kan maat klein.

9 maanden geleden

Ik ben deze week onwijs goed geslaagd bij de scapino! Echt fantastische broeken daar, flair maar ook wide leg modellen.

9 maanden geleden

Ik hoor van iedereen de flared broeken van costes tijdens je zwangerschap. Ik ben zelf niet echt fan van Flared modellen, dus zelf nog niet geprobeerd.