Hoii allemaal, Ik ben nu 21 week zwanger en ben echt op zoek naar leuke flair broeken. Alleen ik kan ze nergens vinden behalve online en ik wil ze graag passen🫣. Iemand een tip welke winkel leuke flairbroeken heeft.
Ambika leggings via moskito! 😁 Was echt een zoektocht maar deze zijn lang ...
Vallen deze ook helemaal over de buik? Heb al een flinke buik en vind alles knellen behalve echte zwangerschaps broeken maar zoek ook weer eens wat met een leuk printje 😬
Helaas is echt passen bijna onmogelijk bij zwangerschapskleding. Ik weet niet op de h&m ze nog in de winkel heeft hangen maar bij ons iig ook niet meer en dan blijft eigenlijk de Prénatal over om heen te gaan en te passen. Zeeman heeft ook wat leuke modellen maar jammer dat je ze niet even kan voelen en passen.
Noppies heeft hele leuke zwangerschapbroeken flaire. Ze zitten ook heerlijk. Gratis verzending en retour. De broeken kun je in je normale maat nemen behalve die met ribbel die kan maat klein.
Ik hoor van iedereen de flared broeken van costes tijdens je zwangerschap. Ik ben zelf niet echt fan van Flared modellen, dus zelf nog niet geprobeerd.