94 Reacties

5 maanden geleden

Dit is toch gewoon iets cosmetisch? Ik zou het zelf (als er geen medische issues bij komen kijken) lekker zo laten 🤩

5 maanden geleden

Kraakbeen is nu nog heel vormbaar. Je kunt inderdaad een klein stukje tape plakken voor een week dacht ik.

5 maanden geleden

Reactie op GestoofdeTuimelaar557229

Kraakbeen is nu nog heel vormbaar. Je kunt inderdaad een klein stukje tape ...
Weet jij wat voor tape je daarvoor kan gebruiken?

5 maanden geleden

Je kan daarvoor naar de huisarts gaan die kunnen dat als het goed in spalken en anders in het ziekenhuis

5 maanden geleden

Hihi hele lieve foto!

5 maanden geleden

Reactie op V28

Je kan daarvoor naar de huisarts gaan die kunnen dat als het goed in spalke ...
Ik werk in de huisartsenpraktijk en in de 10 jaar dat ik daar werk hebben wij dit echt nog nooit gedaan 😅

5 maanden geleden

Reactie op KrachtigeSneeuwvlok021476

Hihi hele lieve foto!
Haha ja zo schattig altijd als ze gapen, met dat hele gezichtje 💙💙

5 maanden geleden

Reactie op Ava101

Weet jij wat voor tape je daarvoor kan gebruiken?
Werk zelf ook bij een huisarts en een van de huisartsen geeft wel eens aan dat je daarvoor een speciale tape online kunt kopen?

5 maanden geleden

Reactie op Mamavaneenliefmeisje🩷

Ik werk in de huisartsenpraktijk en in de 10 jaar dat ik daar werk hebben w ...
Mijn verloskundige zei dat dit via de huisarts kan. Heb dit zelf namelijk ook gevraagd omdat ik zelf ook flaporen heb gehad.

5 maanden geleden

Huisarts kan je doorverwijzen naar de KNO arts. Moet wel binnen 2-3 weken omdat anders het kraakbeen al hard begint te worden

5 maanden geleden

Ons oudste zoontje had dit. Is vanzelf weg getrokken op een gegeven moment. Hij is nu 21 maanden, je ziet er niks meer van 💙

5 maanden geleden

Reactie op GestoofdeTuimelaar557229

Werk zelf ook bij een huisarts en een van de huisartsen geeft wel eens aan ...
Ja ik zie vooral veel bij Ali express voorbij komen.. maar zonder goede recensies… Misschien idd toch goed om eerst eens bij de huisarts te informeren. Ik ben ook wel benieuwd of er mensen zijn bij wiens baby dit vanzelf weer ‘goed’ gekomen is. Want het is sowieso maar een licht afstaand oortje. Misschien is het helemaal niet nodig er iets aan te doen… Wil vooral graag voorkomen dat het wel een flapoortje wordt..

5 maanden geleden

Reactie op Feebers

Ons oudste zoontje had dit. Is vanzelf weg getrokken op een gegeven moment. ...
Oh tnx. Daar was ik idd ook nieuwsgierig naar!

5 maanden geleden

Bij onze eerste wisten we er niks van af dat je het binnen de eerste weken zelf kon corrigeren. Wel een poging gedaan met een doe-het-zelf pakket van EarBuddies. Bij een oor is het beter gelukt dan bij het andere oor. Bij onze tweede waren we voorbereid met het doe-het-zelf pakket van EarBuddies nog in huis. Er is duidelijk een verschil te zien met onze kinderen en hun oren. Bij onze tweede veel 'normaler'. Al konden we het bij hem niet lang genoeg aanhouden ivm hittegolf en kans op werkplekken achter het oorschelp. Voor de derde ligt het pakketje ook weer klaar, voor het geval dat deze ook afstaande oren heeft. We hopen van niet, maar anders kunnen we het vrijwel gelijk na de geboorte aanpakken. Hopelijk dan wel zonder hittegolf.

5 maanden geleden

Reactie op Lifa87

Bij onze eerste wisten we er niks van af dat je het binnen de eerste weken ...
Werkplekken = smetplekken...

5 maanden geleden

Reactie op Lifa87

Bij onze eerste wisten we er niks van af dat je het binnen de eerste weken ...
Ah en zit er dan duidelijke handleiding bij? Waren de oortjes van jouw kindjes vergelijkbaar met die van onze baby?

5 maanden geleden

Reactie op Ava101

Ah en zit er dan duidelijke handleiding bij? Waren de oortjes van jouw kind ...
Hele duidelijke handleiding, kan ik mij nog wel herinneren. Ook met foto's erbij dacht ik... Ik heb er al 3 jaar niet meer in gekeken, doos ligt klaar met de rest aan spullen voor de thuisbevalling. Bij ons nog meer. Bij beide behoorlijk afstaande oren. Bij onze oudste was het bijna 2 cm tussen oorschelp en schedel. Bij onze tweede ongeveer 1,3 cm.

5 maanden geleden

Ik vind het er echt heel schattig uitzien! Maar ik ken idd iemand die met van die soort verband tape elke nacht het oortje even recht plakte en dat hielp. Ik weet niet hoelang ze dat deed maar dus ook maar de helft van de tijd.

5 maanden geleden

Reactie op Scorpio1111

Ik vind het er echt heel schattig uitzien! Maar ik ken idd iemand die met v ...
Ja ik vind het nu ook nog heel schattig hoor. Daarom twijfel ik zo of ik nu zelf tape moet plakken of niet. Maar goed om te horen dat het nu al zou kunnen helpen.