35 Reacties

5 maanden geleden

Jaaa, had hier vanmorgen nog een enorme mental breakdown om😆 Het is nu 4 dagen kermis bij ons in het dorp en ben er normaal altijd bij maar dat gaat nu (op misschien een uurtje na) niet meer lukken. Voel me met momenten ook echt ff alleen. Maar probeer dan maar te denken aan de momenten dat ik droomde om zwanger te zijn en ik nu gewoon gezegend ben met een kindje in mijn buik🤰🏼 volgend jaar weer nieuwe kansen 😜

5 maanden geleden

Reactie op Lis2024

Jaaa, had hier vanmorgen nog een enorme mental breakdown om😆 Het is nu 4 d ...
Aaah ik snap je zoo goed!! Hoor je alle geluiden van de kermis ook heel goed (nog meer fomo) of valt dat mee? Hier zijn de vierdaagsefeesten vandaag begonnen, ik ben echt blij als het vlgnd week zaterdag is en het erop zit😮‍💨😅

5 maanden geleden

Ja herkenbaar.. mijn vriend is nu met vrienden volley ballen op het strand. Helaas heb ik een slechte dag (moe, misselijk en duizelig), dus zit ik saai binnen. Dit is ook wel de eerste keer dat ik echt FOMO voel. Ben nu 34 + 3

5 maanden geleden

Ja zeker.. ik heb ook het idee dat ik de enige ben die thuis zit. Mijn man gaat nu de leuken dingen doen die we anders samen gedaan zouden hebben. Maarja, als de baby er straks is wordt het weer anders!!

5 maanden geleden

Jep. Volgende week Zwarte Cross. Ga daar naartoe vanaf mijn 16e. Ik ben nu dertig. Huilen 😂

5 maanden geleden

Reactie op Mjerit

Jep. Volgende week Zwarte Cross. Ga daar naartoe vanaf mijn 16e. Ik ben nu ...
Ik heb ook een ontzettende FOMO naar de Zwarte Cross 😭

5 maanden geleden

Heel herkenbaar en dat terwijl ik normaal nooit overal bij hoef te zijn en het ook prima vind om thuis te blijven 😂 maar nu voelt het opeens heel anders

5 maanden geleden

Reactie op PittigeZon451203

Ja herkenbaar.. mijn vriend is nu met vrienden volley ballen op het strand. ...
Aah zo kut dat je je dan ook nog eens slecht voelt! Dan is het wel extra zuur :( sterkte!

5 maanden geleden

Reactie op Lias0703

Ja zeker.. ik heb ook het idee dat ik de enige ben die thuis zit. Mijn man ...
Jaa ik dus ook!!! En mega loner gevoel haha. Terwijl ik het fysiek en mentaal ook wel weer prima vindt om thuis te zijn, maar dan wel mét man en zónder feesten op de achtergrond zeg maar😆

5 maanden geleden

Reactie op Mjerit

Aaaaah ja de ZC is ook echt fantastisch!! Woon je er ook dichtbij dat je het echt mee krijgt? Dat is echt extra kut

5 maanden geleden

Reactie op AnnieSchreurs04

Ik heb ook een ontzettende FOMO naar de Zwarte Cross 😭
🥲🥲 zo ellendig he!

5 maanden geleden

Reactie op Anna1991!

Heel herkenbaar en dat terwijl ik normaal nooit overal bij hoef te zijn en ...
Haha jaaa pff feel you!!

5 maanden geleden

Jaa herkenbaar! Afgelopen zaterdag mijn vriend afgezet en opgehaald bij dreamfields wat ik altijd super leuk vind.. Ik kreeg toen ik daar in de buurt was, de muziek hoorde en alle festival party people in het zonnetje zag lopen echt festival kriebels en had er even flink de balen in. Maar toen bedacht ik me dat ik daar vorig jaar liep vlak voor ons ivf traject met alle onzekerheid over de toekomst en nu een druk meisje in mijn buik heb, én ik volgend jaar gewoon weer mee kan toen ging het wel weer haha Maar ik begrijp je helemaal 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Mjerit

Het festival van het jaar! Ik ga dit ook zo hard weer missen... ik ga ook sinds m'n 16e, nu 38🙈 En echt met pijn in m'n hart m'n camping kaarten verkocht.. Maar volgende week 37 weken, dat gaat echt niet lukken.

5 maanden geleden

Reactie op BillyBean

Jaa herkenbaar! Afgelopen zaterdag mijn vriend afgezet en opgehaald bij dre ...
Oooh snap ik helemaal!! Wel echt lief dat je je vriend hebt weggebracht en ook weer hebt opgehaald! Ja en je hebt helemaal gelijk…vorig jaar had je echt gedroomd van deze situatie en nu is het gewoon zo🥰 en volgend jaar gewoon weer lekker feesten wij whoehoe!

5 maanden geleden

Reactie op Joame

Het festival van het jaar! Ik ga dit ook zo hard weer missen... ik ga ook s ...
Aaah snap ik!! Nee haha en ik denk sowieso dat nuchter op de ZC staan echt een slecht idee is 😆

5 maanden geleden

Reactie op marly_v

Oooh snap ik helemaal!! Wel echt lief dat je je vriend hebt weggebracht en ...
Absoluut! Volgend jaar hebben we wat in te halen 😜💃🥳

5 maanden geleden

Mijn vriendinnen zitten midden in het festival seizoen en alhoewel ik daar voor volgend jaar heel veel zin in heb, niet echt last van fomo. Met mijn man hebben we een gezamenlijke grote vriendengroep. Hij is echt heel lief en blijft bij mij met alles, taait ook af als het voor mij genoeg is. Hij drinkt ook nauwelijks omdat hij wil kunnen rijden, ik kan soms als mijn lijf echt op is ook niet meer autorijden.

5 maanden geleden

Ahh ja hier echt hetzelfde, mis de festivals enorm. Maar haal het volgend jaar wel in ☺️

5 maanden geleden

Jaaa ik ook hoor. Vriend is nu naar tentfeest met vrienden. Heb het ook lang gedaan maar niet fijn meer met die dikke buik en de drukte. Over een paar weekjes maar weer