3 Reacties
gisteren
Hier ook nog volledige borstvoeding en ook nog verlof. M'n vriend doet in het weekend de eerste nachtvoeding met afgekolfde melk die ik de avond ervoor gekolfd heb. De andere nachtvoeding rond 3 uur doe ik live, hij maakt mij dan wakker. We slapen nog apart, zodat we genoeg rust krijgen. Elke avond rond 21 uur kolf ik, voordat ik naar bed ga. Onze dochter ligt rond 18.30/19.00 uur altijd in bed. Hier verschilt het ook nog per nacht, soms komt ze 2x en soms 3x. Ik kolf nooit s'nachts. Succes!
16 uur geleden
Ik ga sinds december ook weer 4 dagen aan het werk, mijn vriend werkt 3 dagen. Ik geef live bv behalve als ik werk dan kolf ik. Hier ook nog nooit een nacht doorgeslapen en precies zoals bij jou komt hij wel 2 tot 5 x in de nacht voor voeding maar is meestal na 15 minuten weer in diepe slaap. Ik zag er zo tegenop om met die gebroken nachten weer aan het werk te gaan maar het viel me gelukkig alles mee. Mijn melk productie is niet heel hoog dus ik kolf wel snachts als mijn vriend nachtdienst (flesjes afgekolfde melk geven dus) heeft
15 uur geleden
Op de dagen dat mijn partner vrij is geeft hij in de nacht een flesje met afgekolfde melk. In het begin ging ik dan kolven als hij het gaf, maar sinds 5 weken ofzo slaap ik gewoon door. Ik dacht: er zijn ook baby鈥檚 die volledig borstvoeding krijgen en wel doorslapen, dus heb toen getest of mijn borsten het ook trokken ;-)
Meestal komt ze hier om 22:00 (die geef ik dan), tussen 2 en 3, (die geeft m鈥檔 partner) en dan komt ze om 7 uur weer (doe ik).
Vaak kolf ik dan een uurtje later wel nog extra omdat mijn borsten dan vol zitten nog :)
Ik zou het gewoon eens proberen om een voeding in de nacht door je partner te laten doen.