99 Reacties
11 maanden geleden
Ik heb een Xbox, switch en speel de Sims op mijn laptop omdat er mods en custom content zijn. Op de Xbox speel ik vooral cod of gta en op de switch ben ik echt verslaafd aan pokemon en Mario kart :)
11 maanden geleden
Reactie op Selphya
Leuk dames! Ja ik heb helaas geen goede laptop meer. Maar Sims heb ik ook g ...
Mijn broer heeft ook de ps5 en ik heb hier een paar keer op mogen spelen. Wat een top ding! Ik heb nu nog de Xbox one s, maar ik overweeg ook over te stappen naar de ps5 hahahaha
11 maanden geleden
Ik was nooit een gamer (behalve vroeger de Sims en Roller coaster tycoon), maar ik heb afgelopen december Hogwards legacy gespeeld op de PlayStation en het was geweldig! Ik overweeg om ook Zelda te gaan spelen maar ben benieuwd naar andere tips 😄
11 maanden geleden
Reactie op AlledaagseLuipaard302849
Ik was nooit een gamer (behalve vroeger de Sims en Roller coaster tycoon), ...
Zelda is echt een aanrader. Heb BotW in het verhaallijn uitgespeeld. Map op z'n 60% dit kostte 150 uur. Ben nu bezig met TotK en daar heb ik nu al 200 uur in zitten en ben denk ik nog niet eens op de helft.
11 maanden geleden
Ik zoek altijd op de term 'cozy games' op TikTok o.i.d. Krijg je allerlei leuke spellen te zien een beetje in de trant van Animal Crossing. Ik speel al jaren zelf af en aan Elder Scrolls: Skyrim, blijft een favoriet vooral als je een beetje leert modden.
11 maanden geleden
Ohhh leuk om te lezen! Ik game met vlagen 😂. Heb op de ps5 astrobot bijna uitgespeeld, echt een aanrader ook! Op de switch animal crossing maar ben daar een beetje klaar mee dus opzoek naar iets nieuws.. Is Disney Dreamlight Village wat? Ik vind het leuk om opdrachtjes en puzzeltjes te doen etc.
11 maanden geleden
Switch, PS5 en pc hier!! 🥰 ik heb zeker leuke aanraders. Waar ben je naar opzoek?
11 maanden geleden
Reactie op Cheetah91
Ohhh leuk om te lezen! Ik game met vlagen 😂. Heb op de ps5 astrobot bijna ...
Ja alleen op de switch erg langzaam. Wellicht vind je stardew Valley iets of wylde flowers🤗
11 maanden geleden
Reactie op Cheetah91
Ohhh leuk om te lezen! Ik game met vlagen 😂. Heb op de ps5 astrobot bijna ...
Ja raad ik wel aan. Je bent bijna nooit klaar in dat spel en het is quest na quest. Dan Moët je ook vriendschappen opbouwen om quest met andere karakters weer te krijgen of nieuwe karakters vrij te spelen. Ik vind het heel leuk!
11 maanden geleden
Hier een gamende (aanstaande) moeder.
Voornamelijk op mijn game pc en de switch. Ik ben heel erg pokemon verslaafd.
Ik speel ook graag sims 1 t/m 4, cities skylines en af en toe minecraft met mijn 2 lieve oppaskindjes op de pc.
Paar dagen geleden begonnen aan Zelda, ben benieuwd! 😊
11 maanden geleden
Reactie op CalypsoCat
Ik zoek altijd op de term 'cozy games' op TikTok o.i.d. Krijg je allerlei l ...
Ja deze 2 games wil ik ook graag spelen. Maar voor de PS5 wacht ik tot GTA 6 eindelijk uit komt. Maar ook Elden Ring, Assassins Creed, The last of Us, Horizon en the Witcher. Kijk er echt naar uit.,
11 maanden geleden
Reactie op Kersenbloesem2
Switch, PS5 en pc hier!! 🥰 ik heb zeker leuke aanraders. Waar ben je naar ...
Ja beetje wat snellere (open world) spellen. Zelda BotW en TotK (eerste uitgespeeld 2e bezig)
Hogwarts legacy 1 house 100% uitgespeeld
Pokemon Arceus, Shining Pearl en Brilliant Diamond uitgespeeld.
Lets Go Pikachu, Lets Go Evee, Pokemon Sword, Pokemon Shield en Pokemon violet heb ik in bezit. Aantal uitgespeeld ook.
Ik heb ook Mario Kart en Mario Party. En heb Ori geprobeerd mooie game. Maar door het platte spelen was ik er snel klaar mee.
En ik speel Minecraft haha.