13 Reacties
6 maanden geleden
Toevallig gisteren opgenomen met 30+6.
Ik heb wel veel last van krampen. Hartje van de kleine word goed in de gaten gehouden en mijn bloeddruk is ook goed. En geen infecties. Dus het is hier afwachten, kan snel maar kan nog 9 weken duren.
6 maanden geleden
Reactie op BijzondereLavendel081239
Toevallig gisteren opgenomen met 30+6.
Ik heb wel veel last van krampen. Ha ...
Ohh spannend meis, jij geen harde buiken dan ivm krampen? Dat zou te zien zijn op ctg. Fingers crossed... sterkte!!
6 maanden geleden
Zelf meegemaakt met mijn vorige zwangerschap. Helaas maar tot 33 weken kunnen rekken. Er werd mij wel verteld dat je er een tijd mee rond kon lopen mits de waarden van de kleine goed blijft en infectiegevaar niet op de loer ligt.
Wat een spannende tijd voor jullie. Heel veel sterkte en hopelijk blijft hij nog even zitten馃馃徎
6 maanden geleden
Reactie op Mamavan3naar4
Ohh spannend meis, jij geen harde buiken dan ivm krampen? Dat zou te zien z ...
Heb ze daar niet echt over gehoord. Jij ook veel sterkte !
6 maanden geleden
Reactie op YenteMaxime
Moet je dan ook al die tijd in het ziekenhuis blijven?
Ik wel..
6 maanden geleden
Reactie op YenteMaxime
Moet je dan ook al die tijd in het ziekenhuis blijven?
Ik moet tot donderdag blijven, ben dan 34 weken. Als ctg,mijn bloedwaardes en controles goed zijn dan mag ik naar huis met bedrust en iedere dag ctg in zkh. Bij twijfel houden ze me langer. Het is per uur/ dag bekijken. Maar hiermee zou ik mogen 'doorlopen' tot week 37/38.
Mijn vorige kids zijn alle 3 via verloskundige uit zichzelf gekomen met 39 weken zonder gebroken vliezen, die werden tijdens bevalling voor me gebroken... bizar dat het nu dan zo anders is maar is ook geen verklaring voor krijg ik van de artsen en verpleegkundigen hier te horen. Gelukkig ook maar want zit mezelf de schuld te geven dat ik te druk bezig ben geweest en niet goed naar m'n lichaam heb geluisterd... dat zegt gewoon niks, dit was simpel pech
6 maanden geleden
Reactie op Ashley2mei
Zelf meegemaakt met mijn vorige zwangerschap. Helaas maar tot 33 weken kunn ...
Heel benieuwd hoe een baby er uit komt met 33 weken. Kunnen ze het dan allemaal al zelf of had je kindje hulp / beademing / extra voeding oid nodig?
6 maanden geleden
Reactie op OogverblindendePlaneet750294
Heel benieuwd hoe een baby er uit komt met 33 weken. Kunnen ze het dan alle ...
Ons zoontje kon met lichte ondersteuning van een flow zelfstandig ademhalen. En hield zichzelf gelukkig al heel snel goed warm waardoor hij ook snel naar een warmte bedje kon en dus niet meer in een couveuse hoefde. Uit een flesje drinken kon hij wel alleen raakte hij sneller uitgeput dus om hem te ontlasten had hij een sonde. Verder had hij nog wel 6 weken alarmpjes dat hij soms nog even vergat adem te halen en dan moesten we hem even anders neerleggen of aanraken. Maar het verschilt zo per kindje.
6 maanden geleden
Heel veel succes! Ik heb er geen ervaring mee en geen advies...
Maar ben wel benieuwd wat meestal de reden is waarom een kindje een stuk eerder komt?
6 maanden geleden
Heel veel succes! Ik heb er geen ervaring mee en geen advies...
Maar ben w ...
In mijn geval kunnen ze geen reden vinden, alleen simpele pech...
6 maanden geleden
Reactie op Mamavan3naar4
In mijn geval kunnen ze geen reden vinden, alleen simpele pech...
Dat kan natuurlijk ook :-)
Ik wens je veel succes en liefde toe!
6 maanden geleden
Zelf meegemaakt vorige zwangerschap.. ze braken met 33 weken en de week erop braken de vliezen volledig en kreeg ik wee毛n en is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren. Nu wel een kerngezond meisje. Succes 馃崁