15 Reacties

vorig jaar

Bij mij klopte het niet 🤭

vorig jaar

Volgens de kalender een meisje en ook een meisje gekregen. Nu zou het een jongetje worden

vorig jaar

Bij de ene zwangerschap wel en de ander niet.

vorig jaar

Ik hoop dat het klopt want dan krijg ik een meid 😍

vorig jaar

Ik hoop stiekem dat het niet klopt 😇

vorig jaar

Volgens deze kalender zou mijn dochter een jongen moeten zijn 😂 en zou het dit keer een meisje zijn, dat wachten we af haha
Bij mijn eerste klopt het 💙. Zou het nu ook kloppen? Dan zou het dit keer een 💗 zijn. Ben benieuwd. Denk weer een 💙

vorig jaar

Hier klopt het niet, maar dat zou betekenen dat 92% van de 20 jarigen die zwanger raken een meisje krijgen? 😂

vorig jaar

Trouwens volgens de rekentool op 24Baby is het bij mij leeftijd + 2 jaar ? Met al die verschillende reken technieken zal het ooit wel kloppen he https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/chinese-geslachtskalender/#:~:text=Om%20de%20Chinese%20geslachtskalender%20te,doorbrengt%20bij%20je%20leeftijd%20opgeteld.

vorig jaar

Haha bib mij klopte het bij beide eerst meisje en 2e jongen . Als het nu weer klopt zou het weer een meisje moeten zijn ben benieuwd we weten het in februari
Trouwens volgens de rekentool op 24Baby is het bij mij leeftijd + 2 jaar ? ...
Hahah dan zou de eerste een meisje zijn en het is een jongen en dan zou deze een jongen zijn. Denk dat die wel klopt 🤣

vorig jaar

Dan zou volgens berekening mijn dochter een jongen moeten zijn en deze keer een meid

vorig jaar

Hier klopt het niet, maar dat zou betekenen dat 92% van de 20 jarigen die z ...
Om over de hilariteit van de 21 jarigen nog maar te zwijgen. 😂😂😂

vorig jaar

Elke chinese kalender is ook weer anders. Op de één had ik een jongen moeten zijn en de ander toch een meisje 🤭