20 Reacties

10 maanden geleden

.

10 maanden geleden

.

10 maanden geleden

.

10 maanden geleden

.

10 maanden geleden

Dankje♥️

10 maanden geleden

Dank je wel!!!

10 maanden geleden

Reactie op bess1234

Dankje♥️
Graag gedaan! 😁

10 maanden geleden

Reactie op Enigsmeisje

Dank je wel!!!
Graag gedaan! 😊

10 maanden geleden

Lief, dank je!

10 maanden geleden

Zojuist geprobeerd en de code werk alleennals je de fysieke bon hebt ivm misbruik 🙈

10 maanden geleden

Reactie op ZelfstandigeEik919436

Zojuist geprobeerd en de code werk alleennals je de fysieke bon hebt ivm mi ...
Bij mij werkte het gewoon met een screenshot van tiktok. Je hebt wel je kruidvatpas er bij nodig. En moeder had een pas en ik ook dus 2 pakken Luiers gehaald en 2 paar sokjes.

10 maanden geleden

Heb ik gedaan met de foto van pepper

10 maanden geleden

En de verkoper zei mij dat het alleen werkte met de fysieke bon😒

10 maanden geleden

Hier werkte het niet. Had via de zelfscan en mijn Kruidvat pas gedaan. Scherm gaf wel aan gratis sokjes en luiers maar ging niks van af. Jammer

10 maanden geleden

Reactie op Maes90

Hier werkte het niet. Had via de zelfscan en mijn Kruidvat pas gedaan. Sche ...
Dit had ik ook ik scande m’n pas , de code en de luiers en er stond in beeld gratis pak luiers €0,00 maar het totaal bleef €7,79

10 maanden geleden

Reactie op Maes90

Hier werkte het niet. Had via de zelfscan en mijn Kruidvat pas gedaan. Sche ...
Hier vandaag precies hetzelfde😔

10 maanden geleden

Hij doet het sinds vandaag jammer genoeg niet meer meiden😘

10 maanden geleden

Net de gratis luiers en sokjes gehaald! Bij de zelfscan ging het er niet vanaf, maar bij de gewone kassa wel!

10 maanden geleden

Ik lees op meerdere sociale media kanalen dat het slecht tot niet meer werkt omdat de Kruidvat op de hoogte is dat het zo de ronde gaat op de verschillende apps. (Waar ik het ook weer van heb.) Nu lees ik hier dat het bij veel al niet meer werkt. Wat mij betreft mag dit hele bericht wel verwijderd worden. Voorkomt meer teleurstelling. ☺️

10 maanden geleden

Net geprobeerd maar helaas werkt het niet meer via foto. Je moet dan het daadwerkelijke papiertje hebben om in te leveren i.v.m. misbruik maken van