26 Reacties

4 dagen geleden

Mijn baby werd geboren met 4395 gr en 52 cm. Kleine tank!😍 Nu meestal maat 68, langzaam richting 74.

4 dagen geleden

Onze baby is 18 weken oud en zit in maat 68, soms 74. Ze weegt ook al 7,4 kilo 😁

4 dagen geleden

Mijn twee andere kinderen waren lang en dun. Nu nog steeds. Oudste is 6 jaar en zit in 134-140. Middelste is 3 jaar en zit in 110-116. Mijn jongste is nu 3 maanden, ze is geboren met 53cm en woog 4325 gram. Inmiddels is ze 10cm gegroeid en is ze dus 63cm. Aan gewicht is ze niet veel aangekomen, laatste keer wegen was ze 5670 gram. Aan kleding valt 68 goed in de lengte, maat verzuipt ze in de breedte.

4 dagen geleden

Mijn baby is dysmatuur geboren met een gewicht van 2756. Nu ruim 4 maanden oud is ze 7.2 kilo en zit ze in maat 68! Haar nichtje is 14 maanden en is 8 kilo en zit in maat 74, hoe dan! En ik ben ook klein maar mijn kleine meid groeit als kool. Ik kan dr nu al moeilijk lang tillen.

4 dagen geleden

Haha mijne is pas 3 maanden (10 september geboren, 31 augustus uitgerekend) en was vorige week 68cm en 7,6 kilo! Stijgt boven alle lijntjes van het cb uit 🙈 zeer binnenkort over naar maat 74 vrees ik 😅

4 dagen geleden

18 weken en maat 74/80 met zijn 9kilo. Hij heeft daarnaast ook nog eens haast want meneer besloot te gaan rollen 🤯.

4 dagen geleden

Hier 20 weken oud. Mag 8 januari weer naar het CB. Maar zn 2 weken terug was hij 68.8cm en 8.2 kilo. Ga nu over naar maar 74. En hij rolt al en wil al graag zitten. Tis een grote sterke jongen 🫣

4 dagen geleden

Reactie op Selphya

Hier 20 weken oud. Mag 8 januari weer naar het CB. Maar zn 2 weken terug wa ...
Ja die van ons is ook zo die wilt ook graag zitten en begint ook met rollen. Hij was 1 oktober 61,2 cm en 12 november was hij 66 cm. Hij gaat hard

4 dagen geleden

Hier ook, nu met 15 weken 7,5 kilo, maat 68, soms 74. Was gister bij een vriendin met een kindje van 18 maanden, die was net uit maat 74 😆 soms wel een beetje jaloers op vrouwen met van die kleine baby's, mijn arme bekkenbodem kan dat zwaargewicht echt niet aan 🫣

4 dagen geleden

19 weken en rond de 7,5 kilo. Nu nog maat 68 maar merk dat sommige merken in maat 68 te klein beginnen te worden 😅

4 dagen geleden

Reactie op Maddie1993

Ja die van ons is ook zo die wilt ook graag zitten en begint ook met rollen ...
Jaa bizar he!

4 dagen geleden

Dit is onze "kleine" man
Ja hier ook! Onze meid is precies 4 maanden en zit nu al in 74; alle kleertjes die ik in deze maat in het vooruit had gekocht voor de lente ten spijt 😅

4 dagen geleden

Onze kleine bollie is niet per se groot, maar heeft het kapsel van een echte peuter en lijkt daardoor niet eens een baby😂 Ze heeft gewoon al ‘lang’ haar

3 dagen geleden

Hier geboren met 3150 gram en zelfs te klein voor de zwangerschapsduur.. Nu niet per se heel lang maar wel lekker gevuld, al 7,7 kg met 16 weken. Het begint alleen wel echt zwaar te worden om hem te tillen.
Onze kleine is nu 21 weken. Dysmatuur geboren met 46cm en 2290gr. Heeft nu maat 62. Weegt ongeveer 6,2kg. Lengte weet ik niet precies. Hij mag over twee weken weer naar het CB
Niet heel bijzonder, maar zeker wel bovengemiddeld. Mijn baby is nu 16 weken en weegt bijna 7 kilo. Lengte weet ik niet maar was met 3 maanden 62cm. Ze past nu in 68 dus ergens tussen 62 en 68 is ze nu

2 dagen geleden

Hier ook maat 74 hoor! Hebben 68 bijna helemaal overgeslagen 😅 was in november 8 kilo en 66 cm zal wel 9 zijn zo langzamerhand 🙈 kleine buffel, verder nog wel erg lui❤️

2 dagen geleden

Hier ook maat 74, maar alleen van hema en h&m. C&A past die niet meer. Het is echt een beer, haha. Hij was in november 8,5 kilo dus gok nu wel een stuk zwaarder, in januari weer wegen

gisteren

Onze baby is 3 maandjes en weegt 7.3 kg en is 64 cm. Hij zit nu nog wel in maatje 62/68, ligt ook beetje aan hoe de kleding valt. Maar het gaat wel hard zo haha..