29 Reacties
2 weken geleden
Het is bij mij ook zoooo erg!
Ik slik vitamines echt al vanaf het begin maar helpt niets. Echt vre-se-lijk!!
2 weken geleden
Reactie op 2001x-~
Slik je er vitamines voor? Ik merk bij mij dat het haarverlies echt al mind ...
Dat dacht ik ook maar ook hier met vitamines bossen eruit
2 weken geleden
Hier hetzelfde sinds een week of 3 🥲
Vroeger had ik dik haar. Een jaar of 6 geleden heb ik ook eens last gehad van veel haaruitval waardoor het best dun is geworden. Nu tijdens de zwangerschap werd het weer zo dik als voorheen en nu valt het weer uit. Achja, het is wat het is 🤭 Alleen heel irritant dat werkelijk overal haren liggen ondanks dat ik zoveel mogelijk gelijk in de prullenbak gooi na het douchen.
2 weken geleden
Hier ooook vreselijk! Ik heb zo n dyson stofzuiger met zo n groenlampje, meid ik blijf stofzuigen zie alleen maar haren🤭
2 weken geleden
Hier ook enorm! En het erge is dat m'n baby nog meer bijdraagt door het vast te grijpen en niet meer los te laten 🤣 Zit de hele dag m'n haren uit haar handen te plukken.. Heb al vaak een staart in maar dat ben ik na een tijdje ook zat haha. Nee, heftig echt! Ik heb binnenkort kapper maar die heeft straks niks meer te knippen joh 🤣
2 weken geleden
Vind het wel satisfying elke keer als ik mijn haar borstel zit ie vol :) ben het wel gewend, het is iets meer dan normale uitval. Ik draag me haar vast want zit in de weg en de kleine begint te grijpen met die gretige handjes 😅
2 weken geleden
Reactie op 2001x-~
Slik je er vitamines voor? Ik merk bij mij dat het haarverlies echt al mind ...
Welke slik jij? Ik heb vitakruid post partum en silsolutions en heb tot nu toe nog geen haaruitval (maar pas 12 weken pp)
2 weken geleden
Reactie op Puck91
En ik heb ook allemaal van die korte babyharen, vreselijk🥴
Die babyharen! Die kriebelen altijd ZO tijdens de nachtvoeding op mn voorhoofd 😂 Inhammen ook, check. De hele stofzuigerzak zit vol haren
2 weken geleden
Zelfde hier!
De kapper zei dat je elke wasbeurt een masker kunt gebruiken om de babyhaartjes goed te voeden en je haar wel gezond te houden😉
2 weken geleden
Ik heb altijd aardig haar uitval helaas, maar nu nog veel erger. Bij mn haargrens zit ook gewoon n witte rand ... daar is mn haar gewoon weg of bijna weg. Straks heb k weer zo'n lullig bosje futloos haar .... 2 x eerder gehad. K accepteer t maar, kan dr toch niet tegen doen .... ja ,spiegels vermijden!😅